اخبار داغ

انحصار ملی پوش شدن فقط از مسیر رنکینگ کاملا اشتباه است

وفایی: رکابزنان برگزیده انتخابی به تیم ملی دوچرخه سواری دعوت می شوند

وفایی: رکابزنان برگزیده انتخابی به تیم ملی دوچرخه سواری دعوت می شوند
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری گفت: رکابزنان برگزیده انتخابی به تیم ملی دوچرخه سواری دعوت می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری درباره برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: دو مسابقه تک مرحله ای در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه در پیست دوچرخه‌سواری آزادی برای ورزشکاران مرد و زن درنظر گرفته ایم. این مسابقات در دو رشته کایرین و اومنیوم برگزار می شود و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری دعوت خواهند شد.
وی افزود: این دو مسابقه دارای رنکینگ است و می‌تواند از دو جهت برای نفرات شرکت کننده ای که قصد دارند به تیم ملی راه پیدا کنند، از دو جهت حائز اهمیت خواهد بود؛ یک کسب رنکینگ و دوم شانس سکو در این مسابقه و راهیابی به اردوی تیم ملی. فدراسیون دوچرخه‌سواری از همه ابعاد وضعیت رکابزنان را مورد ارزیابی قرار می دهد.
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری همچنین با اشاره به نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بیان کرد: ممکن است ورزشکاری در رقابت های داخلی رکاب نزده باشد ولی با توجه به سابقه قابل توجه و میزان آمادگی اش در تمرینات این شانس را دارد تا در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور پیدا کند و زیر نظر کادر فنی مورد سنجش قرار بگیرد.
وفایی با اشاره به شرایط ملی‌پوش شدن بیان کرد: اینکه صرفا رنکینگ راه رسیدن به تیم ملی باشد، کاملا اشتباه است. سیستم رنکینگ اصلی ترین گزینه است اما تنها راه ارزیابی نیست. کادرفنی تیم های ملی همه جنبه های ورزشکار را مورد ارزیابی قرار می دهد و در نهایت بهترین و آماده ترین ها را به تیم ملی دعوت می کند.
وی اضاقه کرد: من از همه ورزشکاران مرد و زن دعوت می‌کنم در مسابقات انتخابی شرکت کنند و خود را مورد محک جدی قرار دهند. 
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری تاکید کرد: مطمئن هستیم می توانیم از دل این رقابت های انتخابی ورزشکاران آماده و مستعد را برای مسابقات پیش رو انتخاب کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه