اخبار داغ

برگزاری جلسه انضباطی برای ستاره پرتغالی؛

بحران ستاره گل‌ساز در اردوی تراکتور/ دوگانه جذاب آلوز - خمز در بن‌بست؟!

بحران ستاره گل‌ساز در اردوی تراکتور/ دوگانه جذاب آلوز - خمز در بن‌بست؟!
انتقادات عجیب ریکاردو آلوز از پاکو خمز، واکنش باشگاه تراکتور و برگزاری جلسه کمیته انضباطی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روز پنج‌شنبه هفته گذشته با نتیجه بسیار عالی ۵ بر یک، تیم قعر جدولی نفت مسجدسلیمان را از پیش رو برداشت و ضمن کسب امتیاز ۳۹، به رتبه پنجم جدول رده‌بندی هم دست یافت.

با این حال اما این پیروزی پر گل در ابتدای سال ۱۴۰۲ چندان خوش‌یمن نبوده؛ چرا که ریکاردو آلوز، ستاره پرتغالی تیم پاکو خمز با صلاح‌دید این مربی اسپانیایی در لیست سرخ‌ها حضور نداشت و بهترین پاسور لیگ هم در استوری اینستاگرامی‌اش علیه سرمربی نوشت.

آلوز در این استوری اینستاگرامی به انتقاد از خمز پرداخت و نوشت: «هواداران عزیز، به‌صورت کاملاً واضح توضیح می‌دهم. آقای پاکو خمس (سرمربی تراکتور) روز سه‌شنبه تلاش کرد تا به من حمله فیزیکی کند و به همین خاطر خارج از ترکیب (دیدار با نفت مسجدسلیمان) بودم. مطابق چیزی که متوجه شدم، باشگاه نسبت به رعایت قوانین انضباطی باشگاه و قانون در قبال این رفتار ظالمانه، کارهای لازم را انجام می‌دهد. من آماده‌ام که به تیم خودم کمک کنم و اطمینان دارم برای بازی بعدی در ترکیب تیم خواهم بود. از حمایت شما تشکر می‌کنم».

البته این بازیکن استوری خودش را پس از چند ساعت برداشت اما توئیتر رسمی باشگاه تراکتور در واکنش به این اقدام عجیب و جنجالی ستاره مؤثر تی‌تی‌ها، مدعی شد که پیرو اتفاقات و مسایل پیش آمده درخصوص ریکاردو آلوز، امروز جلسه‌ رسیدگی به موضوع برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه