اخبار داغ

پرسپولیس ۳ - ملوان بندرانزلی صفر؛

لیگ برتر فوتبال| شکار قوی سپید در تهران؛ سبقت موقت پرسپولیس از استقلال

لیگ برتر فوتبال| شکار قوی سپید در تهران؛ سبقت موقت پرسپولیس از استقلال
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۱۷ فروردین) در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند که این دوئل کلاسیک با برتری سرخ‌پوشان خاتمه یافت.

پیش از آغاز این بازی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس از مازیار زارع و پژمان نوری، سرمربی و مدیرعامل فعلی ملوانان به‌پاس حضور در تیم فوتبال پرسپولیس قدردانی صورت گرفت. هم‌چنین استقبال خوبی هم از این بازی شده و تماشاگران در استادیوم حضور داشتند. سرمربی تیم ملی هم برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور یافت.

ملوانان دریای خزر که به یادبود مرحوم سیروس قایقران به زمین بازی آمده بودند، در ابتدای نیمه نخست چند باری دروازه علی‌رضا بیرانوند را تهدید کردند اما رفته‌رفته جو استادیوم بر آن‌ها غلبه کرد و شاگردان یحیی گل‌محمدی نبض بازی را در اختیار گرفتند تا در غفلت مدافعان ملوان، پرسپولیس به گل نخست برسد.

پس از گل‌زنی مهدی ترابی به ملوان، پرسپولیس راحت‌تر بازی را دنبال کرد و این نیمه مصدومیت یکی از بازیکنان تیم انزلی‌چی را هم در پی داشت تا این بار سعید صادقی باشد که تنها ۴ دقیق پس از گل اول، برای دومین بار تیمش را به گل می‌رساند. در این نیمه دیگر توپی از روی خط دروازه‌ها نگذشت.

با شروع نیمه دوم تیم مازیار زارع که چیزی برای از دست دادن نداشت، بازی را با چند تعویض و رویه‌ای هجومی آغاز کرد اما سرخ‌پوشان تبحر بیش‌تری در مدیریت بازی و خنثی کردن تاکتیک‌های ملوانان داشتند که به همین علت، فشار روی دروازه تیم مهمان زیاد شد و بالاخره مهاجم برزیلی سرخ‌ها برای اولین بار در این فصل، گل به ثمر رساند.

سرخ‌ها با کسب این ۳ امتیاز خانگی، حداقل تا فردا و پیش از بازی استقلال - آلومینیوم بر رده دوم جدول جای گرفتند و چشم امید به نتیجه آن بازی خواهند داشت تا در صورت خوش‌شانسی، به رقیب اصلی تیم فوتبال سپاهان برای قهرمانی تبدیل شده و بر رده دوم تثبیت شوند.

پرسپولیس ۳
گل: مهدی ترابی (۳۶) - سعید صادقی (۴۰) - لئاندرو پریرا (۸۱)

ملوان صفر
گل: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (امید عالیشاه - ۷۹)، مهدی ترابی (سیامک نعمتی - ۸۹)، میلاد سرلک، مهدی عبدی (لئاندرو پریرا - ۷۹)، وحید امیری، سعید صادقی (عیسی آل کثیر - ۸۷)، گئورگی گولسیانی و محمد عمری (سینا اسدبیگی - ۴۶)

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خوشکفا، سعید کریمی (۲۲- مصطفی ناییج‌پور)، پدرام قاضی‌پور (میلاد شعبان‌لو - ۴۶)، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده (میلاد جهانی - ۴۶)، پرهام موقری (محسن علافی - ۵۶)، مهران احمدی، سجاد بازگیر (محسن انبساطی - ۷۹)، امیرحسین یحیی‌زاده و سهیل فداکار

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه