اخبار داغ

پس از روند ضعیف و شکست مقابل فولاد؛

تشکیل جلسه فوری مدیران نساجی برای یک تصمیم مهم؛ حمید مطهری بر لبه تیغ!

تشکیل جلسه فوری مدیران نساجی برای یک تصمیم مهم؛ حمید مطهری بر لبه تیغ!
حمید مطهری در آستانه برکناری از نیمکت هدایت تیم فوتبال نساجی مازندران قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، پس از یازده هفته ناکامی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: واقعاً با شرایط سخت و ناگواری مواجه شده‌ایم و اگر تیم‌های ته‌جدول کمی بیشتر امتیاز جمع می‌‌کردند، الان ما هم گزینه اصلی سقوط بودیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: خدمت همه هواداران عزیز و شریف نساجی نهایت عذرخواهی را اعلام می‌داریم. با توجه به شرایط موجود، روز شنبه جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور اعضای هیئت مدیره به‌ منظور بررسی وضعیت کادر فنی تا پایان فصل جاری، برگزار خواهد شد.

به گزارش دانا؛ هدایت تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر از ابتدای لیگ بیست‌ودوم و پس از جدایی حمید مطهری از کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس، برعهده وی قرار گرفته و پس از شکست این هفته مقابل فولاد خوزستان، مازنی‌ها فعلاً به شکل موقت بر رده یازدهم جدول قرار دارند.

از همین رو نتایج اخیر نساجی که چندان قابل دفاع هم نیست، باعث شده تا مدیران نساجی به فکر تغییر و تحولاتی در ترکیب کادرفنی این تیم بیفتند. حمید مطهری یک بار در میانه‌های همین فصل از سمت خود کناره‌گیری کرده بود که واکنش صریح و مخالفت مدیرعامل باشگاه نساجی را در پی داشت.

با این حال اما اتفاقات اخیر و روند راکد رو به عقب شاهی‌ها، احتمالا به برکناری حمید مطهری و دستیارانش از نیمکت تیم نساجی خواهد انجامید؛ موضوعی که تحقق آن را باید تا فردا و برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه به انتظار نشست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه