اخبار داغ

جلسه با نمایندگان مجلس باید تاثیرگذار باشد

درویش: دوست ندارند پرسپولیس به آسیا برود/ بازیکنان نه حقوق دارند نه پاداش!

درویش: دوست ندارند پرسپولیس به آسیا برود/ بازیکنان نه حقوق دارند نه پاداش!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان نه حقوق دارند و نه پاداش اما بازی می‌کنند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جلسه با نمایندگان مجلس درباره کسب مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: امیدوارم با همفکری و همراهی مجلس این مشکلات برطرف شود، چند جلسه در خدمت نمایندگان بوده‌ایم و از آنها تشکر می‌کنیم، مهم اما تاثیرگذاری جلسات است که مشکلات استقلال و پرسپولیس را برطرف کند.
درویش درباره شایعاتی که درباره حذف پرسپولیس از آسیا به گوش می‌رسد هم بیان کرد: خیلی‌ها نمی‌خواهند پرسپولیس به آسیا برود. در روزهای اخیر هم مصاحبه‌هایی دیده‌اید که گفته‌اند چرا بعد از حذف استقلال، پرسپولیس به آسیا برود؟ اگر با من یا پرسپولیس مشکل دارند، با ایران هم مشکل دارند؟ باید از آنها پرسید علتش چیست؟
وی درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس که یکی از موانع دو تیم برای حضور در آسیا است، تصریح کرد: یکی از بحث‌های داغ، این موضوع بود که تصدی‌گری وزارت ورزش بر دو باشگاه را برطرف کنند و پیشنهادهای خوبی هم شد و در ۲، ۳ روز آینده این مشکل برطرف می‌شود.
درویش افزود: برخی از موانع و مسائل را من و همکاران باید در باشگاه حل کنیم که این اتفاق افتاد اما برخی از مباحث سخت‌افزاری به باشگاه و مدیریت آن برنمی‌گردد و به مسئولان بالاتر بر می‌گردد. به عنوان نمونه ورزشگاه آزادی که مربوط به وزارت ورزش است و تلاش‌های خوبی در جریان است که این مشکلات برطرف شود. بحث تصدی وزارت ورزش بر دو باشگاه هم در حیطه اختیارات من نیست اما تلاش مسئولان بر این است که این مشکل برطرف شود.
مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره پرداختی به بازیکنان هم گفت: بازیکنان نه حقوق دارند و نه پاداش اما بازی می‌کنند!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه