اخبار داغ

روزهای سخت در انتظار تیم ملی؛

هزینه‌های کمرشکن میزبانی از ازبک‌ها؛ استقراض فدراسیون فوتبال از اسپانسر فوتسال؟!

هزینه‌های کمرشکن میزبانی از ازبک‌ها؛ استقراض فدراسیون فوتبال از اسپانسر فوتسال؟!
فدراسیون فوتبال برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال، مبلغی بیش از هزینه حمایت مالی اسپانسر را قرض کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در ۲ فیفادی ماه آپریل (فروردین)، ۲ دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ازبکستان برنامه‌ریزی کرده که شب گذشته نخستین دیدار سالنی‌بازان ایرانی با برتری مقابل تیم ازبکستان پایان یافت و ایران فردا شب یک بازی دیگر را هم با این تیم پیش‌رو خواهد داشت.

پس از این بازی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شد که انجام تدارکات و برگزاری همین ۲ بازی دوستانه برای تیم ملی فوتسال، چیزی نزدیک به ۵ میلیارد تومان هزینه برداشت؛ هزینه‌ای که منبع آن از سوی رئیس فدراسیون مشخص نشد اما واکنش رئیس کمیته فوتسال را در پی داشت.

احسان اصولی، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در پاسخ به خبرنگار دانا در همین رابطه، ادعا کرد که مجموعه گیتی‌پسند عهده‌دار پرداخت هزینه‌ها و اسپانسرینگ برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با ازبکستان بوده اما اخباری شکل گرفته که از استقراض فدراسیون فوتبال حکایت دارند؛ نه اسپانسرینگ و حمایت مالی.

شنیده شده که هزینه‌های برگزاری بازی با ازبکستان اعم از سفر، اسکان، سالن و ... تا یک سقفی برعهده مجموعه گیتی‌پسند بوده و هزینه‌های بیش‌تر از آن در قالب قرض توسط این مجموعه پرداخت شده که عملاً یک تعهد مالی دیگر را برای فدراسیون فوتبال به همراه داشته که البته موعد پرداخت و چگونگی آن مشخص نیست.

مشکلات مالی فدراسیون فوتبال باعث آن شده که فوتسال در حرج و حضیض قرار بگیرد و پس از ماجرای تلخ اخراج اردونشینان تیم ملی فوتسال از هتل المپیک که هفته گذشته صورت گرفت، حالا مسئولین برای اعزام به برزیل که کارهای ثبت‌نامش هم انجام شده به اسپانسر برای پرداخت هزینه‌ها نیاز پیدا کرده‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه