اخبار داغ

ایران ۸ - ازبکستان یک؛

پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال با رونالدو و امباپه!/ خلع‌سلاح ازبکستان مقابل پسران شمسایی

پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال با رونالدو و امباپه!/ خلع‌سلاح ازبکستان مقابل پسران شمسایی
تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی تدارکاتی با ازبکستان به پیروزی پر گلی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتسال کشورمان امشب از ساعت ۲۰ در سالن مجموعه ورزشی پاس اکباتان طی دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتسال ازبکستان رفت.

بازی قبلی تیم ملی فوتسال کشورمان با ازبک‌ها در همین سالن ورزشی با نتیجه ۵ بر ۳ و گل‌زنی مهدی کریمی، حسین طیبی و سعید احمدعباسی به‌سود شاگردان وحید شمسایی به پایان رسید و ایران در دومین بازی تدارکاتی امشب مقابل رقیب تکراری‌اش قرار گرفت.

 

در ابتدای این بازی شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و فعلی پیکان در سالن و جایگاه تماشاگران حضور یافت.

تماشاگران مانند بازی گذشته برای حمایت از سالنی‌بازان کشورمان با شور بسیاری در سالن حاضر شده و به تشویق بی‌امان وحید شمسایی و شاگردانش پرداختند.

 

در میانه‌های نیمه اول تیم ملی روی حرکت زیبای بازیکنان، توسط مهدی کریمی به گل اول رسید. این گل به زیبایی هر چه تمام‌تر و به شکل زیرطاق راه به دروازه ازبکستان پیدا کرد.

محمد خدابنده‌لو و سبحان خاقانی، بازیکنان تیم‌های فوتبال گل‌گهر و استقلال در نیمه نخست در جایگاه خبرنگاران حاضر شده و بازی را به تماشا نشستند.

گل دوم ایران نیز دقایقی پس از گل اول، توسط بهداد شیخ‌احمدی وارد دروازه رقیب شد. او به سبک خاص کریستیانو رونالدو شادی پس از گلش را جشن گرفت.

حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در این بازی هم ترک عادت نکرد و گل سوم ایران را در نیمه اول به ثمر رساند.

مهدی تاج و هدایت‌الله ممبینی، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال در اواخر نیمه نخست وارد سالن شده و در جایگاه ویژه کنار احسان اصولی نشستند.

گل چهارم ایران نیز توسط سعید احمدعباسی وارد دروازه ازبک‌ها شد تا این ستاره تیم ملی هم مثل بازی قبلی پایش به گل‌زنی باز شود.

بهداد شیخ‌احمدی ثانیه‌هایی پیش از پایان نیمه اول دروازه ازبکستان را برای بار پنجم باز کرد و گل دوم خودش را هم به ثمر رساند تا این نیمه با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

 

هم‌زمان با شروع نیمه دوم بازی، تماشاگران اقدام به تشویق تیم ملی با عبارت خلیج فارس ایران کردند. کریمی در ابتدای این نیمه گل ششم ایران را هم به ثمر رساند.

هفتمین گل تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در حال توسط سعید احمدعباسی به ثمر رسید که او به سبک کیلیان ام‌باپه گلش را جشن گرفت.

تماشاگران در این نیمه به تشویق مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پرداختند که این تشویق، واکنش تاج به ابراز احساسات هواداران را در پی داشت.

در اواخر نیمه دوم، تیم ازبکستان توسط اکبر عثمان‌اف به گل اول دست یافت. گل هشتم و آخر تیم ملی را نیز حسین طیبی به ثمر رساند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه