اخبار داغ
  1. ایران در تعهد خود برای مبارزه با تروریسم و ترویج صلح استوار باقی می‌ماند
  2. باید اسرائیلی‌ها اخراج و به گرینلند فرستاده شوند
  3. کشف بیش از ۳۲ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی در یک هفته گذشته
  4. بعثت برای تداوم عدالت وحق بوده است
  5. کیفیت هوای قابل قبول برای تهران
  6. قالیباف به چمران تسلیت گفت
  7. روز هفتم «تئاتر فجر» به یاد جمشید مشایخی
  8. مردم به حق انتظار دارند که پرونده قضایی‌شان با سرعت رسیدگی شود
  9. «آیه افسانه‌ای غزه» در جدیدترین شماره نشریه حزب الله منتشر شد
  10. بعثت یک جریان مستمر و همیشگی است
  11. به نام “وفاق”؛ به کام “تفرقه اندازها”/ مدیر عامل بانک مهر نیامده دسته گل به آب داد!! 
  12. جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه‌ شخص ثالث بخشیده شد
  13. تاکید میقاتی بر ضرورت عقب نشینی کامل رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان
  14. تا ساعاتی دیگر؛ دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب
  15. پافشاری ترامپ بر طرح خطرناک آوارگی اجباری مردم غزه
  16. ایران و ترکیه به دنبال افزایش همکاری‌ها/ترانزیت و حمل‌ونقل شاه بیت دیدارهای صادق در آنکارا
  17. تمامی منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی باید به حساب متمرکز بانک مرکزی واریز شود
  18. چمران در غم از دست دادن برادر خود به سوگ نشست
  19. امروز تجسم طاغوت در رژیم آمریکا است؛ ما نمی‌توانیم برای حل مشکلات خود به یک حکومت جائر، اعتنا کنیم
  20. همه مسئولین باید در جهت ایجاد شفافیت و آگاهی در جامعه قدم بردارند

در نشست خبری سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام‌رضا(ع) مطرح شد؛

جزئیات جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا(ع)/ ساماندهی ۳هزار و ۸۰۰ خادمیار رسانه‌ای امام‌ هشتم در کشور

جزئیات جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا(ع)/ ساماندهی ۳هزار و ۸۰۰ خادمیار رسانه‌ای امام‌ هشتم در کشور
رئیس مرکز رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به ساماندهی ۳هزار و ۸۰۰ فعال رسانه‌ای و مردمی جهت ترویج فرهنگ رضوی گفت: در جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) به دنبال جهت‌دهی و ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی هستیم.

به گزارش راه دانا؛ نشست خبری سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) با حضور محسن هوشمند، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و اکبر نصراللهی، دبیر علمی این جشنواره در تهران برگزار شد.

 

محسن هوشمند، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) یکی از وظایف خود را بسترسازی برای تولید و نشر محتوای رسانه‌ای با مضامین رضوی توسط تمام فعالان رسانه‌ای کشور می‌داند. همه عزیزان که تمایل دارند برای امام رضا (ع) کاری انجام دهند، امکانش فراهم است. 

 

هوشمند ادامه داد: دو اقدام برجسته در این جشنواره وجود دارد. اول ایجاد جریان مردمی تحت عنوان خادمیاران رسانه‌ای امام رضا (ع) است. در این جریان خادمیاران با تولید و نشر محتوای رسانه‌ای خدمت خود را ارائه می‌دهند. در حال حاضر، نزدیک به ۳۸۰۰ خادمیار رسانه‌ای در اقصی نقاط کشور ساماندهی شده‌اند. 

 

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افزود: در جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) به دنبال جهت‌دهی و ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی هستیم. طراحی این جشنواره از سال ۱۳۹۶ شروع شد. در سال ۱۳۹۹ اولین فراخوان جشنواره اعلام شد و در سال ۱۴۰۰ اختتامیه اولین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) برگزار شد. 

 

به گفته وی، در اولین دوره ۲۴۹۸ اثر از ۶۰۶ تولیدکننده محتوا به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. با تکمیل اصلاحات فراخوان دوره دوم منتشر شد. اختتامیه دومین دوره جشنواره در سال گذشته برگزار شد. در دوره دوم ۱۰۰۱ شرکت‌کننده با نزدیک به ۳۱۳۰ اثر دریافت شد. فراخوان سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) اعلام شده است. تا پایان خرداد فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هست. در هفته وحدت هم اختتامیه جشنواره را خواهیم داشت. 

 

هوشمند در پاسخ به جوایز نقدی این دوره از جشنواره به این پاسخ اکتفا کرد که در بخش‌های مختلف جوایز نقدی وجود دارد و نسبت به دوره قبل بیشتر شده است. همچنین، در اختتامیه میزبان عزیزان برگزیده هستیم.

 

در ادامه اکبر نصراللهی، دبیر علمی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: هدف اصلی برگزاری این جشنواره شناسایی تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان آثار مرتبط با فرهنگ رضوی است. هدف دوم این جشنواره شبکه‌سازی برای تعامل بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای است. 

 

نصراللهی با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا محدود به زبان و کشور خاصی نیست، افزود: همه کسانی که عشق و ارادت به امام رضا (ع) دارند، می‌توانند از هر زبان و موقعیتی تولیدات داشته باشند. توجه ویژه به شبکه‌های اجتماعی و پویش‌های مردمی، محدود نبودن تولیدات جشنواره از ویژگی‌های دیگر این جشنواره محسوب می‌شود. 

 

دبیر علمی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه در دومین جشنواره امام رضا فقط از سه زبان عربی، انگلیسی و اردو امکان ارسال آثار وجود داشت، افزود: ولی در سومین دوره از جشنواره شرکت‌کنندگان می‌توانند از هر زبانی تولیدات خود را ارسال کنند. همچنین، مذاهب و ادیان دیگر هم امکان ارسال آثار دارند.

 

به گفته وی، ۸ بخش اصلی داریم که شامل خبرگزاری‌ها، مطبوعات، شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر پویش مردمی، رسانه‌های صوتی، رسانه‌های تلویزیونی، عکس و گرافیک، بین‌الملل، رسانه‌ها و پایان‌نامه‌هاست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه