اخبار داغ

وضعیت تیراندازان اعزامی به باکو از زبان مربیان

جام جهانی تیراندازی| مربیان تیم های تپانچه و تفنگ چه گفتند؟

جام جهانی تیراندازی| مربیان تیم های تپانچه و تفنگ چه گفتند؟
در آستانه آغاز رقابتهای جام جهانی تیراندازی مربیان تیم های تیراندازی ایران درباره آخرین وضعیت تیراندازان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جام جهانی ۲۰۲۳ تیراندازی از فردا تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می‌شود و نمایندگان ایران در تفنگ و تپانچه زنان و مردان در این رقابتها حضوری پررنگ خواهد داشت. در همین راستا تیراندازان ایران به منظور شناخت حریفان و آشنایی با جو مسابقات، چند روزی است به این کشور اعزام شده‌اند.

در آستانه برگزاری این رقابتها مربیات تیم های تیراندازی ایران درباره آخرین شرایط تیراندازان ایران صحبت کرده اند.

 

نصرآزادانی: جام جهانی ۲۰۲۳ باکو از سطح بسیار خوبی برخوردار است

محسن نصراصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه اظهار داشت: مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ باکو از سطح بسیار خوبی برخوردار است. ورزشکاران ۳ روز زودتر اعزام شدند تا با سالن و فضای رقابت‌ها بیشتر آشنا شوند تا بتوانند با آمادگی خوبی در مسابقات حضور پیدا کنند.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه فردا تمرین رسمی تپانچه ۱۰ متر زنان و مردان و از پس‌فردا مسابقات انفرادی ۱۰ متر آغاز می‌شود، اضافه کرد: تیم آماده حضور در مسابقات باکو است که در آن 4 سهمیه در هر ماده توزیع خواهد شد. امیدواریم نمایندگان شایسته کشورمان با عملکرد خیلی خوبی این مسیر را طی کنند.

 

طالبی: جام جهانی را سکویی برای حضور در قهرمانی جهان و آسیایی هانگژو می‌بینیم

مریم طالبی سرمربی تیم ملی تفنگ هم با اشاره به اینکه خوشبختانه ملی‌پوشان در این سه روز تمرین‌های خوبی داشتند، درباره وضعیت ورزشکاران اعزامی تأکید کرد: ورزشکاران از لحاظ آمادگی در شرایط نسبتاً خوبی به سر می‌برند. ما به این مسابقه به چشم مسابقات آماده‌سازی نگاه می‌کنیم و آن را سکویی برای حضور در قهرمانی جهان و آسیایی هانگژو می‌بینیم تا در آن مسابقات در شرایط بسیار مطلوبی باشیم و برای کسب سهمیه المپیک توقعات لازم را برآورده کنیم.

 

جعفرزاده: امیدوارم مسیر درستی را انتخاب کرده باشیم

احمدظفر جعفرزاده مربی تیم ملی تپانچه نیز درباره مسابقات جام جهانی باکو یادآور شد: طبق بررسی رقبا، همه را آماده دیده‌ام. آرزو می‌کنم در آن مسیری که برای رسیدن به هدف ترسیم کرده‌ایم، مسیر درستی را انتخاب کرده باشیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه