اخبار داغ

آغاز اردوی تیم ملی دراگون‌بوت مردان و زنان در دریاچه آزادی

آغاز اردوی تیم ملی دراگون‌بوت مردان و زنان در دریاچه آزادی
اردوی تیم ملی دراگون‌بوت مردان و زنان در دریاچه آزادی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، اولین مرحله اردوی تیم ملی دراگون بوت زنان و مردان برای حضور موفق در بازیهای آسیایی هانگژو از عصر امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

پس از برگزاری تست مقدماتی تیم ملی دراگون‌بوت، ۱۶ قایقران از ۶ استان در بخش مردان و ۱۶ قایقران از ۶ استان در بخش زنان به اردو دعوت شدند.

این اردو به میزبانی دریاچه آزادی از عصر امروز ۲۴ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۳ خرداد ادامه خواهد داشت.

پدرو سنا به عنوان سرمربی تیم ملی دراگون‌بوت معرفی شده و آرزو پاسلار، سمیه غفاری و اعظم دانشور در بخش زنان و پیمان مشیری، حسین علوی و رضا سلمانپور در بخش مردان مربیان تیم هستند.

در بخش زنان مهسا کهنسال از خوزستان، کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، نسترن خیرالهی از اصفهان، پریسا محمدزاده از گیلان، هلیا حوصله‌پور، فاطمه ابراهیمی، زهرا علی‌آبادی، سمینه غفاری، سمانه کوگیر چگینی، بهار غلامی و معصومه علی‌آبادی از البرز و هستی ناصری، مریم شورگشتی، زهرا اصلانی، مهرناز صدیق فرشیان و زهرا مطهر از تهران به اردو دعوت شدند.

مهرداد دانیالی، میلاد حسن‌زادی، امید سلیمانی، اسماعیل قدم‌خیری و صابر پورعلی از گیلان، عرفان زنده‌پی، هادی دریایی‌نژاد و بهنام جوکار از بوشهر، میثم سجادی، آریا قنبرزاده و عرفان رجبی از تهران، علی عالی‌پور و حمید نظرپوریان از لرستان، محمدصادق ساداتی از مازندران و ارشید ناصری و پیشکوت احمدی از کردستان قایقرانان دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی دراگون‌بوت مردان هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه