کفاشیان یا کمیسیون اصل 90، یکیشان راست نمیگویند
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران امروز در گفتوگویی مطبوعاتی در استان خوزستان تاکید کرده است شاکیهای پرونده پول و پنالتی؛ علی دایی و باشگاه پرسپولیس مدرکی دال بر محکومیت محسن قهرمانی به فدراسیون فوتبال ارائه نکردهاند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااز آنچه که کفاشیان به زبان آورده است میشود اینطور برداشت کرد که کلیت داستان در همان حدی است که در برنامه 90 پیرامون آن پرداخته شده، اتهامهای غیرمستند طرفین که اگرچه ممکن است حقیقت داشته باشد اما به دلیل آنکه بار حقوقی ندارد کمی به فدراسیون فوتبال نخواهد کرد چرا که در موضوعاتی از این دست بدون تردید به شواهد و مدارک دقیقی نیاز است تا کمیته انضباطی و دستگاههای مربوطه در اینباره به جمعبندی و اعلام حکم برسند. اما حرفهای کفاشیان در شرایطی به زبان وی آمده که مخبر کمیسیون اصل 90 مجلس 2 روز پیش اعلام کرده بود در زمینه بحث تبانی مجلس به شواهد مهمی رسیده که آنها را در قالب یک گزارش در صحن علنی مجلس اعلام خواهد کرد. این اظهارنظر از آنجا اهمیت دارد که روی سایت رسمی مجلس شورای اسلامی نیز منتشر شده است. اما نکته مهمتر تفاوت بین حرفهای کفاشیان به عنوان متولی اصلی فوتبال و مخبر کمیسیون اصل 90 مجلس است، اینکه یکی به نبود مدرک اشاره میکند و دیگری میگوید تحقیقات به نتیجه رسیدهاست. باید در اولین فرصت از هر دوی ایشان بخواهیم شفافسازی کنند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه