اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی والیبال زنان از زبان سرمربی؛

رشیدی: تا چلنجرکاپ آسیا به آمادگی کامل می‌رسیم

رشیدی: تا چلنجرکاپ آسیا به آمادگی کامل می‌رسیم
سرمربی تیم ملی والیبال زنان گفت: بازیکنان قبل از مسابقات چلنجر کاپ آسیا تقریبا به آمادگی خوبی رسیده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال زنان چلنجرکاپ آسیا از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران هم در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

تیم ایران که برای آماده‌سازی خود جهت شرکت در این رقابت‌ها به اردوی برون مرزی در کشور تایلند اعزام شده، امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد) نخستین تمرین خود را در بانکوک انجام داد.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد تمرین این تیم در اردوی برون مرزی تایلند گفت: در این تمرین ابتدا حرکات کششی را انجام دادیم و سپس تمرین توپی سبکی داشتیم. بازیکنان تقریبا به آمادگی خوبی رسیده‌اند و اگر تمرینات خود را اینگونه ادامه دهند، برای مسابقات به آمادگی کامل می‌رسیم.

فاطمه رشیدی با اشاره به برگزاری سه دیدار دوستانه با تیم جوانان تایلند گفت: این بازی‌ها تاثیر زیادی در آماده‌سازی تیم ایران دارد. از تجربه این بازی‌ها در مسابقات بعدی استفاده می‌کنیم. از آنجایی که تیم زیر ۲۱ سال تایلند هم قرار است به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود، تقریبا تیم آماده‌ای است. تیم‌های شرق آسیا سرعت بالایی دارند و این دیدارهای دوستانه در مسابقات چلنجر کاپ به تیم ایران کمک می‌کند.

تیم ملی والیبال زنان ایران که اردوی برون خود را از روز گذشته (شنبه 20 خرداد) در بانکوک آغاز کرده، روزهای 22، 24 و 25 خرداد به مصاف تیم ملی جوانان تایلند که خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کند، می‌رود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه