اخبار داغ

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان چه گفتند؟

بهبودی: باید به دختران والیبال اعتماد کنیم/ کریمی: روز تیم ایران نبود

بهبودی: باید به دختران والیبال اعتماد کنیم/ کریمی: روز تیم ایران نبود
مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران پس از شکست مقابل چین تایپه صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) در آخرین بازی خود از مرحله نخست رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا به مصاف چین‌تایپه رفت و ۳ بر صفر مغلوب این تیم شد.

در پایان دور نخست مسابقات چلنجر کاپ آسیا، تیم ملی والیبال زنان ایران پس از چین‌تایپه به عنوان تیم دوم گروه B به دور دوم صعود کرد و فردا (چهارشنبه ۳۱ خرداد) از ساعت ۸ صبح به وقت ایران به مصاف ویتنام می‌رود.

پس از پایان این مسابقه مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران صحبت کردند.

 

بهبودی: باید به دختران والیبالیست اعتماد و افتخار کنیم

علیرضا بهبودی مربی تمرین‌دهنده تیم ملی والیبال زنان در مورد شکست مقابل چین‌تایپه گفت: چین‌تایپه یکی از مدعیان اصلی در مسابقات چلنچر کاپ آسیاست و کار سختی برابر این تیم داشتیم.

مربی تمرین‌دهنده تیم ملی والیبال زنان در مورد این بازی گفت: نتیجه خوبی نبود. با تیمی بازی داشتیم که همراه با ویتنام و فیلیپین جزو مدعیان اصلی رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا است و کار سختی داشتیم.

علیرضا بهبودی در ادامه افزود: بازیکنان ایران همه تلاش خود را کردند و با توجه به اینکه روز گذشته مقابل هنگ‌کنگ پنج ست بازی کرده بودند، امروز هم خوب کار کردند. باید به دخترانمان اعتماد و افتخار کنیم و خیلی بیشتر از این کار کنیم تا به سطح بالاتری برویم.

وی در مورد اینکه ملی‌پوشان کشورمان در ست سوم مسابقه با چین‌تایپه روحیه خود را از دست داده بودند، بیان کرد: شرایط همیشه اینگونه بوده و باید خیلی کار کنیم تا این شرایط عوض شود. امیدارم در آینده اتفاقات خوبی برای این تیم بیافتد.

 

کریمی: روز تیم ایران نبود

ریحانه کریمی مدافع میانی تیم ملی والیبال زنان که امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقه شد، در مورد شکست برابر چین‌تایپه بیان کرد: بازی امروز خیلی خوب بود و چین‌تایپه عالی کار کرد. توپ‌گیری این تیم حرف نداشت و بازیکنانش خیلی خوب همدیگر را حمایت کردند.

ریحانه کریمی ادامه داد: ما هم خیلی تلاش کردیم اما فکر می‌کنم امروز، روز تیم ایران نبود و مثل همیشه نبودیم.

وی در مورد شانس صعود ایران به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها گفت: با توجه به شناختی که از تیم‌ ایران دارم، اگر خودمان باشیم حتما صعود می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی در مورد وضعیت مصدومیت خود بیان کرد: در بازی‌های تدارکاتی تایلند مصدوم شدم اما در حال بهبودی هستم و امروز استارت بازی را زدم. با اینکه کمی درد داشتم اما شروع خوبی بود و تمام تلاشم را کردم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه