اخبار داغ

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان چه گفتند؟

رشیدی: باید روی اشتباهات بیشتر تمرکز کنیم/ باقرپور: والیبال زنان آینده درخشانی دارد

رشیدی: باید روی اشتباهات بیشتر تمرکز کنیم/ باقرپور: والیبال زنان آینده درخشانی دارد
مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان پس از شکست ازبکستان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های والیبال زنان ایران و ازبکستان در قالب مرحله دوم رقابت‌های چلنجرکاپ زنان آسیا امروز (جمعه دوم تیر) به مصاف هم رفتند که تیم ملی والیبال زنان ایران با نتجیه و 3 بر صفر به پیروزی رسید.

پس از پایان این بازی مربی و بازیکنان تیم والیبال زنان ایران صحبت کردند.

 

رشیدی: باید روی اشتباهات بیشتر تمرکز کنیم

نیلوفر رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد پیروزی مقابل ازبکستان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. برای تیم ایران بازی خوبی بود چون به این برد نیاز داشتیم. باید در مسابقات بیشتری بازی کنیم تا بازیکنانمان آماده رقابت‌های بزرگتر شوند.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان تیم مواردی که از آن‌ها خواسته بودیم به خوبی اجرا کردند. با توجه به اینکه ازبکستان دریافت خوبی نداشت از بازیکنانمان خواستیم به خوبی سرویس بزنند. از طرفی خطاهایمان را هم پایین آوردیم.

رشیدی به دو دیدار دیگری که ایران باید برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات انجام دهد، اشاره و بیان کرد: باید برای دو مسابقه آینده آماده شویم تا حداقل مقام پنجمی را کسب کنیم. بعد از بازگشت به ایران باید روی اشتباهات و ایراداتمان بیشتر متمرکز شویم تا برای قهرمانی آسیا نتیجه بهتری به دست آوریم.

 

باقرپور: والیبال زنان آینده درخشانی دارد

سودابه باقرپور مدافع میانی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد این پیروزی گفت: بازی خیلی خوبی داشتیم و با آنالیزی که شب گذشته انجام داده بودیم، سه بر صفر پیروز شدیم. امروز محکوم به برد بودیم. هرچند دو باخت بد داشتیم اما بازی برد و باخت دارد و باید در دو مسابقه آینده حتما برنده شویم تا مقام پنجم مسابقات را کسب کنیم.

وی در مورد رویارویی احتمالی با استرالیا در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات گفت: سبک بازی استرالیا شبیه به تیم ایران است و می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم.

باقرپور به جوانگرایی تیم ملی والیبال زنان اشاره و تصریح کرد: هر تیمی باید جوان گرایی را از جایی شروع کند و امسال شروع تیم ملی ایران بود. بازیکنان جوانی در تیم هستند که آینده درخشانی دارند مخصوصا در بخش لیبرو و پاسور. می‌بینم که تیم ایران در آینده می‌درخشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه