اخبار داغ

سازمان وان چمپیونشیپ| فایتر شکست‌ناپذیر ایران؛ امینی‌پور به دنبال سومین برد متوالی

سازمان وان چمپیونشیپ| فایتر شکست‌ناپذیر ایران؛ امینی‌پور به دنبال سومین برد متوالی
فایتر شکست‌ناپذیر ایرانی به دنبال سومین برد متوالی خود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریار امینی‌پور رزمی‌کار ایرانی خود را برای سومین مبارزه در بزرگ‌ترین سازمان هنرهای رزمی جهان آماده می‌کند.

روز جمعه ۲ تیرماه در استادیوم بوکس لومپینی بانکوک تایلند او به مصاف “راموبولک چور عجلابون” می‌رود.

امینی پور در آخرین مبارزه خود مقابل “فایرتکس” مقابل چشمان هواداران خانگی این حریف، دست به کار بزرگی زد.مبارز تایلندی که 132 پیروزی در کارنامه مبارزات خود دارد، مقابل حملات بی وقفه مبارز ایرانی تسلیم شد و شکست خورد. این پیروزی نه تنها بزرگترین برد در دوران حرفه ای امینی پور تا به امروز بود، بلکه رکورد شکست ناپذیری ایرانی در رشته های موی تای و کیک بوکسینگ را به 13-0 رساند.

حالا این بازیکن 23 ساله ایرانی به دنبال بهبود رکورد خود و اثبات این است که آماده است تا بازی خود را در ONE Championship افزایش دهد.

با این حال، مبارزه بعدی امینی پور چندان آسان نیست. این ایرانی که در سالن موی تای تایگر تمرین می کند، قرار است در بزرگترین آزمون خود به مصاف راموبولک چور عجلابون، برود. او در دو مبارزه قبلی خود پیروز شده و هر دو حریف خود را ناک اوت کرده است.

امینی‌پور می‌داند که برای شکست دادن رامبولک در مرحله بعدی باید در فرم خوبی باشد. او باید نمایش دفاعی و ضدحمله ای عالی به نمایش بگذارد و صبورانه منتظر فرصت هایی باشد که به او اجازه می دهد مقابل این ورزشکار تهاجمی ، به برتری دست یابد.

امینی‌پور با توجه به رکورد عالی خود، شانس پیروزی در این رقابت را دارد که این برد احتمالی ، او را به جایگاه ویژه‌ای در سازمان وان چمپیونشیپ می‌رساند.

رویداد اصلی این هفته “مبارزات جمعه” بین آرجان بولار از هند و آناتولی مالیخین از روسیه برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه