اخبار داغ

دو خبر خبر از والیبال نوجوانان؛

والیبال زیر 16 سال آسیای مرکزی| برنامه رقابت‌های پسران اعلام شد/ اعلام ترکیب تیم دختران ایران

والیبال زیر 16 سال آسیای مرکزی| برنامه رقابت‌های پسران اعلام شد/ اعلام ترکیب تیم دختران ایران
مسابقات والیبال قهرمانی دختران و پسران زیر 16 سال آسیای مرکزی از 23 تا 28 تیرماه با حضور 9 تیم به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران و پسران زیر 16 سال آسیای مرکزی با حضور 9 تیم (4 تیم در گروه دختران و 5 تیم در گروه پسران) از 23 تا 28 تیرماه به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار خواهد شد.

بر این اساس تیم‌های ازبکستان (الف)، تاجیکستان، قزاقستان و ازبکستان (ب) در گروه دختران و تیم‌های ایران، ازبکستان، پاکستان، قزاقستان و ترکمنستان در گروه پسران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم‌های شرکت کننده در هر گروه از مسابقات ابتدا به صورت گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و سوم و چهارم برای مدال برنز مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم والیبال زیر 16 سال پسر ایران با هدایت آرش صادقیانی در این مسابقات شرکت خواهد کرد و با توجه به این‌که نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا نیز از 31 تیر تا هفتم مرداد با حضور 15 تیم به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، شاگردان صادقیانی پس از مسابقات آسیایی مرکزی، در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

برنامه کامل مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر 16 سال آسیای مرکزی به وقت تهران به قرار زیر است:

جمعه 23 تیر:

ایران – ترکمنستان ساعت 13:30

ازبکستان – پاکستان ساعت 16

 

شنبه 24 تیر:

ایران – پاکستان ساعت 13:30

ازبکستان و قزاقستان ساعت 16

 

یکشنبه 25 تیر:

ترکمنستان – قزاقستان ساعت 13:30

ایران و ازبکستان ساعت 16

 

دو‌شنبه 26 تیر:

پاکستان – قزاقستان ساعت 13:30

ازبکستان – ترکمنستان ساعت 16

 

سه‌شنبه 27 تیر:

ایران – قزاقستان ساعت 13:30

ترکمنستان – پاکستان ساعت 16

 

چهارشنبه 28 تیر:

دیدار رده‌بندی بین تیم‌های سوم و چهارم جدول ساعت 13:30

دیدار نهایی بین تیم‌های اول و دوم جدول ساعت 16

 

ترکیب نهایی تیم والیبال زیر 16 سال دختر ایران اعلام شد

تیم والیبال زیر 16 سال دختر ایران با 12 بازیکن دوشنبه پنجم تیرماه تهران را به مقصد چین ترک خواهد کرد تا پس از برگزاری اردویی تدارکاتی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختر آسیا از 10 تا 17 تیر به میزبانی شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود.

فاطمه شعبان خمسه از 12 بازیکن برای حضور در هفتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر 16 سال دعوت کرد. این اردو که از 30 خرداد در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان آغاز شده متصل به اعزام است.

آیناز باقری، یلدا جعفری، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، نگار ملاحسینی، تینا حیدری، نیلوفر محمدی، کیمیا سهرابی، بهار نوبخت، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب و هستی واحدی بازیکنان دعوت شده به اردوی هفتم هستند که ترکیب این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز تشکیل می‌دهند.

افسانه شکوهی فر(سرپرست)، فاطمه شعبان خمسه (سرمربی)، بهاره نیازی، مهدیه خواجه کلایی و فاطمه ایدلخانی (مربیان)، فهیمه محلوجی (مربی بدنساز)، اکرم حبیب لو (پزشک) و علی برگ‌شادی (آنالیزور) تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه