اخبار داغ

تصمیم عجیب گلر ملی پوش پرسپولیس بعد از توافق با سرخ ها؛

شوک صبحگاهی؛ بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرد!/ بیرو در مسیر استقلال یا بازارگرمی برای قرارداد بهتر؟

شوک صبحگاهی؛ بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرد!/ بیرو در مسیر استقلال یا بازارگرمی برای قرارداد بهتر؟
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بیرانوند درازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که در روزهای اخیر شایعات متعددی در مورد اختلاف او و مدیران باشگاه به گوش می‌‌رسید، صبح امروز دوشنبه با حضور در سازمان لیگ فوتبال قرارداد خود را به طور رسمی با سرخپوشان تهرانی فسخ کرد.

بیرانوند پیش از این او دو بار اخطار فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس داده بود اما برای فسخ قرارداد باید به سازمان لیگ مراجعه می‌کرد تا این کار نهایی شود که او امروز این کار را انجام داد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که بیرانوند دو روز پیش جلسه‌ای با درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشت و پس از آن باشگاه پرسپولیس خبر از توافق این باشگاه با این دروازه‌بان ملی پوش و حل اختلافات داده بود.

بیشتر بخوانید:

جلسه مدیرعامل پرسپولیس با گلر ملی پوش/ با بیرانوند ماندنی شد

بیرانوند در حالی قراراد خود را با پرسپولیس فسخ کرد که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره مذاکره باشگاه استقلال با این دروازه‌بان ملی‌پوش به گوش می‌رسید.

روز گذشته اخبار ضد و نقیضی از دیدار سنگربان فصل گذشته سرخ پوشان با حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و خبر پیشنهاد 95 میلیاردی استقلال به وی منتشر شد اما این خبر از سوی کریمی تکذیب شد.

همچنین شنیده می‌شود که این احتمال وجود دارد که علیرضا بیرانوند پس از فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس، قرارداد جدیدی البته با شرایط بهبود یافته با باشگاه پرسپولیس امضا کند.

باید دید بیرو در ساعات آینده چه تصمیمی در خصوص آینده حرفه‌ای خود خواهد گرفت.

 

جلسه فوق العاده هیات مدیره پرسپولیس

درحالی که باشگاه پرسپولیس مدعی است در جلسه چند روز قبل بیرانوند و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه همه چیز به خوبی پشت سر گذاشته شده و مشکل مالی این بازیکن حل شده اما از شب گذشته مشخص شد که قضیه به همین راحتی هم نبوده و دروازه بان ملی پوش پرسپولیس از نظر مالی گرفتارتر از آن بوده که بخواهد برای دریافت مطالباتش بیشتر از این صبر کند. او شب گذشته کارهای اداری فسخ قرارداد خود را انجام داده و امروز هم با حضور در سازمان لیگ این فسخ را ثبت کرده اما نکته مهم در مورد فسخ قرارداد بیرانوند این است که از نظر قانونی و طبق آخرین صحبت هایی که منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و علی خطیر مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری چند روز قبل خود انجام دادند بازیکنانی که بیش از ۸۰ الی ۹۰ درصد مطالبات خود را گرفته باشند، نمی توانند برای فسخ یک طرفه قرارداد اقدام کنند و اگر باشگاه پرسپولیس به این فسخ اعتراض کند کمیته وضعیت باید در مورد این فسخ تصمیم گیری کند.

در روزهای گذشته هم بیرانوند در پاسخ به استعلام هایی که از مسئولان مربوطه برای انجام فسخ قراردادش گرفته این موضوع به وی تاکید شده است.

در همن رابطه قرار است ساعت ۱۱  هیئت مدیره باشگاه جلسه تشکیل داده و به این موضوع رسیدگی کند.

وضعیت به وجود آمده در پرسپولیس که باعث شده هنوز تمرینات تیم آغاز نشود و همچنین ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند باعث شده تا امروز هیات مدیره باشگاه برای ساعت ۱۱ تشکیل جلسه دهد. این نشست که پیش از این قرار بود فقط بین یحیی گل محمدی و حسین شهریاری و رضا درویش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه باشد تبدیل به نشست اعضای هیات مدیره شده و سرمربی تیم هم در آن شرکت می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه