اخبار داغ

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

حمله ناو جنگی به هواپیمای مسافر‌بری، حقوق بشر آمریکایی را افشا کرد/ رفتار دوگانه آمریکا در رابطه با تروریسم

حمله ناو جنگی به هواپیمای مسافر‌بری، حقوق بشر آمریکایی را افشا کرد/ رفتار دوگانه آمریکا در رابطه با تروریسم
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران که خارج از همه قوانین دنیا بود، حقوق بشر آمریکایی را افشا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس اظهار داشت: مبانی اخلاقی در غرب ازجمله آمریکا به این شکل است که قائل به نسبیت بوده و هر آنچه را که به سود و به نفع خودشان باشد، آن را خوب می‌دانند و هر آنچه به ضررشان باشد بد می‌پندارند، این مبنای فکری تا جایی پیش می‌رود که هر کار زشت و ناپسندی را اگر در راستای منافع خودشان باشد این را مطلوب و پسندیده می‌دانند.

وی افزود: نمونه این بحث تروریسم است که معمولاً غربی‌ها مطرح می‌کنند، ولی منظور از تروریسم و بد بودن ترور، همه انواع و اقسام ترور و تروریسم نیست، تروریسم بد از نگاه غرب، آن تروریسمی است که برخلاف منافع آمریکا باشد، این در حالی است که از دیدگاه اینان تروریسم می‌تواند خوب هم باشد و آن درجایی است که در جهت منافع آنان به کار گرفته شود، ما شاهد این دوگانگی در رفتار در رابطه با انواع تروریسم‌ها توسط آمریکا بوده‌ایم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: سازمان جنایتکار منافقین که علی‌رغم انجام این‌ همه جنایت و ترور علیه ملت ایران که حاصل آن کشته شدن بیش از ۷۰ هزار نفر بوده، ولی همواره مورد حمایت آمریکا و غربی‌ها قرارگرفته‌اند؛ حمله به هواپیمای مسافربری نیز از همین قبیل است برای آمریکا تفاوت نمی‌کند آنچه کشته می‌شود، زن و کودک و افراد بی‌گناه بوده باکسانی دیگر باشند.

وی تصریح کرد: آمریکا هرگاه کاری در جهت منافع آنان بوده باشد، ازنظر آنان مطلوب و پسندیده است، حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری که خارج از همه قوانین دنیا بود، حقوق بشر آمریکایی را افشا کرد و نشان از دروغ این کشور در حمایت از حقوق بشر و انسان‌ها بوده و لکه ننگی بر پیشانی آنان به شمار می‌رود.

مبلغی با اشاره به جنایت‌های جنگی آمریکا علیه غیرنظامیان در اقصی نقاط جهان، گفت: در جنایت علیه بشریت، آمریکا برای خود استثنا قائل بوده، به‌طوری‌که این عقیده را دارند محاکمه افراد در سطح بین‌المللی به دلیل نقض حقوق بشر، صرفاً برای دیگر ملت‌ها و کشورها است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه