اخبار داغ

صحبتهای معاون وزیر ورزش درباره اتفاقات اخیر؛

پولادگر: وزارت ورزش در موضوع بیرانوند ورود نمی‌کند/ درباره ژیمناستیک هنوز تصمیمی نگرفته ایم

پولادگر: وزارت ورزش در موضوع بیرانوند ورود نمی‌کند/ درباره ژیمناستیک هنوز تصمیمی نگرفته ایم
معاون توسعهٔ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نقل و انتقالات در فوتبال مربوط به باشگاه‌ها است و وزارت در موضوع بیرانوند ورود نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پولادگر معاون توسعهٔ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درخصوص رونمایی از بیمه ورزشکاران اظهار داشت: ایام عید سعید غدیر خم را تبریک می‌گویم و در این ایام اتفاق خوبی که در خصوص بیمه ورزشکاران منتظر آن بودیم انجام گرفت.

وی در مورد سقف بودجه باشگاه‌ها و اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش خواستار عدم امضای قرارداد با بیرانوند با این مبلغ زیاد شده، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و وزارت ورزش در این موضوع ورود نخواهد کرد. نقل و انتقالات در فوتبال مربوط به باشگاه‌ها است. باشگاه‌ها باید سقف بودجه را رعایت کنند به خصوص باشگاه‌های پایتخت و باید دستورالعمل فدراسیون فوتبال را رعایت کنند.

پولادگر درباره بودجه تخصیص یافته به فدراسیون ها و گلایه فدراسیون ها در این زمینه تصریح کرد: روز گذشته 130 میلیارد بین فدراسیون‌ها تقسیم شد و فدراسیون‌ها در آستانه بازی‌های آسیایی حمایت‌ می‌شوند. پرداخت‌ها به فدراسیون‌ها دیر نشده و این حمایت از سال گذشته انجام شد و سال گذشته، اولین سالی بود که صددرصدی و حتی بیش از آن فدراسیون‌ها بودجه دریافت کردند.

پولادگر در مورد اینکه فکر نمی‌کنید این حمایت‌ها دیر انجام شده، گفت: نمی‌شود که هر کاری ما انجام می‌دهیم، دوستان ایراد دربیاورند. طبیعی است که فدراسیون‌های مدال‌آور را بیشتر حمایت می‌کنیم. سال گذشته، اولین سالی در تاریخ بود که فدراسیون‌ها 100 درصد بودجه خود و برخی حتی بیشتر از 100 درصد دریافت کردند.

وی در مورد ادعای هاشم اسکندری، کاندیدای فدراسیون بیلیارد و بولینگ که گفته بود از عدم تایید صلاحیتش باخبر نبوده، گفت: کاندیداها تایید صلاحیتشان را می‌دانستند وگرنه نمی‌آمدند. اتفاقی افتاد این بود که اعضا، مجمع را ترک کردند و مجمع از رسمیت افتاد و 15 روز دیگر مجمع انتخاباتی تکرار می‌شود.

پولادگر در مورد انتخابات فدراسیون ژیمناستیک و احتمال ابطال انتخابات و برگزاری مجدد این انتخابات تاکید کرد: هنوز این اتفاق نیفتاده و بررسی می‌کنیم تا بدون تنش‌ها کار پیش برود و هنوز تصمیمی نگرفتیم.

وی درباره مشخص شدن نفرات کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی گفت: هفته آینده آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌ها برگزار می‌شود و لیست نهایی برای بازی‌های آسیایی آماده شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، درباره برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور گفت: این مراسم قرار است طی 10 روز آینده و با حضور رئیس جمهور برگزار شود. در این مراسم از مدال‌آوران ورزش کشور تقدیر خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه