اخبار داغ

آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان جهان| ادامه رقابتهای پاروزنان ایران در ایتالیا

آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان جهان| ادامه رقابتهای پاروزنان ایران در ایتالیا
رقابتهای آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان جهان با رقابتهای پاروزنان ایران در ایتالیا ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان امروز ۱۶ تیر ادامه پیدا کرد.

ترنم اکبرزاده نخستین قایقران امروز ایران بود که در فینال B کایاک یکنفره ۲۰۰ متر جوانان با حریفانی از اسلواکی، صربستان، اسپانیا، لیتوانی، استرالیا، ازبکستان و یونان مسابقه داد و در پایان با کسب رکورد ۴۲.۸۵ ثانیه بالاتر از رقبا در رده نخست ایستاد و در مجموع جایگاه دهم جوانان دنیا را کسب کرد. در این رقابت قایقرانان لیتوانی و‌ استرالیا دوم و سوم شدند.

الناز شفیعیان نماینده ایران علیرغم کسب رکورد بسیار خوب در جایگاه پنجم کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر سال جهان قرار گرفت. شفیعیان به عنوان تنها قایقران آسیایی در فینال A کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از لهستان، دانمارک، آلمان، مجارستان، بلغارستان، ایتالیا، اوکراین و صربستان روبه‌رو شد و در پایان با کسب رکورد ۴۰.۵۷ ثانیه در رده پنجم جهان قرار گرفت.

تیم کانوی دونفره متشکل از هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی در فینال A کانوی دونفره 500 متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از ایتالیا، آلمان، اوکراین، اسپانیا، مجارستان، چین، لهستان و مولداوی رقابت کردند و در پایان با کسب رکورد 2:10.88 دقیقه در رده نهم جهان قرار گرفتند. در این رقابت قایقرانان مولداوی، مجارستان و اسپانیا صاحب مدال شدند.

هدیه خیرآبادی در فینال A کانوی یکنفره 1000 متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از اسپانیا، لهستان، قزاقستان، مجارستان، مولداوی، ازبکستان، ایتالیا و آمریکا مسابقه داد و در پایان با کسب زمان 4:41.48 دقیقه در رده چهارم جهان قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان مجارستان، قزاقستان و مولداوی صاحب مدال شدند.

مائده شورگشتی راهی نیمه‌نهایی کانوی 200 متر شد. شورگشتی در گروه دوم مقدماتی کانوی یکنفره 200 متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از ایتالیا، لیتوانی، مجارستان، کانادا، چین، کرواسی، فرانسه و جمهوری چک مسابقه داد و در پایان با کسب زمان 48.96 ثانیه در رده هشتم قرار گرفت و به نیمه‌نهایی راه یافت. در این رقابت قایقرانان چین، مجارستان و کانادا اول تا سوم شدند. شورگشتی ساعت 16:30 فردا در دور نیمه‌نهایی با حریفانی از قزاقستان، جمهوری چک، آمریکا، آلمان، لیتوانی، فرانسه، اوکراین و ایتالیا مسابقه خواهد داد.

در ادامه مسابقات آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان جهان الناز شفیعیان در دور مقدماتی کایاک ۵۰۰ متر مسابقه داد و راهی نیمه نهایی شد. شفیعیان ساعت ۱۶:۵۳ فردا در دور نیمه‌نهایی با حریفانی از ژاپن، چین، ایتالیا، بلغارستان، نیوزلند، هلند، ازبکستان و آمریکا مسابقه خواهد داد.

در ادامه مسابقات زیر ۲۳ سال و جوانان جهان ترنم اکبرزاده در دور مقدماتی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر جوانان رقابت کرد و راهی نیمه نهایی شد. اکبرزاده ساعت ۱۷:۳۸ فردا در دور نیمه‌نهایی با حریفانی از آرژانتین، بلغارستان، مجارستان، نیوزلند، لهستان، ژاپن، اسپانیا و رومانیا مسابقه خواهد داد

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه