اخبار داغ

پنجمی هندبالیست ها با شکست قزاقستان؛

هندبال جوانان دختر قهرمانی آسیا| تکرار جهانی شدن، دستاورد دختران ایران از هنگ کنگ

هندبال جوانان دختر قهرمانی آسیا| تکرار جهانی شدن، دستاورد دختران ایران از هنگ کنگ
دختران هندبال ایران، با شکست قزاقستان سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال جوانان دختر ایران در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات هندبال  جوانان دختر قهرمانی آسیا به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان رفت و در پایان با ارائه یک نمایش درخشان توانست این تیم را با نتیجه 24-27 شکست دهد ا با ایستادن در رده پنجم این دوره سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

تیم دختران ایران با نظم تیمی هماهنگ و همچنین عکس‌العمل‌های فوق‌العاده الناز یارمحمدی دروازه‌بان تیم توانست نیمه نخست این دیدار را با برتری 12-15 به سود خود ثبت کند.

قزاقستان در نیمه دوم کار را برای دختران هندبالیست ایران سخت‌تر کرد و توانست اختلاف را به یک گل برساند اما باز هم کار هماهنگ ملی‌پوشان و عملکرد عالی یارمحمدی درون دروازه باعث شد قزاقستان نتواند کاری از پیش ببرد.

دختران ایران زمین در نهایت با پیروزی 24-27  حریف قدرتمند خود را شکست دادند و با ایستادن در رده پنجم این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

پیش از این دیدار دو تیم ازبکستان و هنگ‌کنگ برای کسب رده هفتم با هم دیدار کردند که ازبکستان توانست با نتیجه 23-44  میزبان را شکست دهد تا جایگاه ششم این دوره از جام را کسب کند.

فردا در آخرین روز این مسابقات چین و کره جنوبی برای کسب عنوان قهرمانی در فینال با یکدیگر مصاف می‌کنند و ژاپن و چین تایپه در رده‌بندی دیدار خواهند کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه