اخبار داغ

پشت پرده ای که پنهان مانده؛

نقش حجت در بازگشت نکونام؛ تقریبا هیچ/ ساخت کلاه شخصی با نمد استقلال!

نقش حجت در بازگشت نکونام؛ تقریبا هیچ/ ساخت کلاه شخصی با نمد استقلال!
حجت کریمی مدیرعامل مخلوع استقلال بیشتر عاشق شهرت طلبی و حضور در تیتر یک رسانه هاست تا از این نمد کلاهی برای خود بسازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کنار رفتن حجت کریمی از باشگاه استقلال در پوشش استعفا اتفاقی بود که همگان منتظرش بودند. مدیری که در مدت کوتاه حضورش در استقلال ثابت کرد توانایی اداره باشگاه بزرگی چون استقلال را ندارد و بیشتر عاشق شهرت طلبی و حضور در تیتر یک رسانه هاست تا از این نمد کلاهی برای خود بسازد. مدیری از که روز نخست انتصابش برای مدیریت استقلال اشتباه بود و تقصیرات پرشمارش در روزهای عضویت در هیات مدیره استقلال و شریک جرم بودنش در اتفاقات تلخ رخ داده که منجر به حذف آبی ها از آسیا و ناکامی در لیگ شد، بر کسی پوشیده نبود.

اوج شاهکار کریمی رسوایی هانی کرده در تمرین آبی ها و ضرب و شتم هواداران بود و در ادامه پروژه بیرانوند کلید  خورد و مجموعه استقلال اسیر سیاهبازی گلر پرسپولیس شد تا او با استفاده از نام استقلال بازارگرمی کرده و مبلغ قرارداد خود را بالاتر ببرد.

کریمی با وجود این شاهکارها در روز خداحافظی باز هم دست از فرافکنی برنداشت و با ادعاهای عجیب و غریب کوشید نام خود را حتی تا آخرین لحظه در تیتر یک نگاه دارد. رویکردی که با وجود جدایی از استقلال کماکان ادامه دارد.

حالا که حجت کریمی به واسطه ناتوانی و بحرانی کردن وضعیت استقلال کنار رفته، صحبتهایی مطرح می کند که بیشتر ساخته و پرداخته ذهنی و علاقه مندیهای شخصی اش است و با واقعیت تطابق ندارد.

او در گفتگویی مدعی شده که "همه عالم ایستاده بودند تا نکونام سرمربی استقلال نشود، خواسته به حق هوادار را عملی کردم". او در شرایطی این سخنان را ادعا کرده که بررسی ها نشان می دهد که نقش خاصی در این موضوع نداشته است.

براساس اطلاعات کسب شده، حجت کریمی در فرآیند بازگشت جواد نکونام نقش خاصی نداشته و تصمیم گرفته شده بوده تا این مربی جوان که خودش آگاه از رفتارهای احساسی و غیرمسئولانه اش بوده که مورد سوء استفاده دشمنان این کشور قرار گرفته، بتواند در میدان حضور داشته باشد. اساسا حجت کریمی که معروف به رستوران داری و کاسبی است، فاقد چنین ویژگی بوده که بتواند اقدامی انجام دهد. حتی شنیده می شود در تلاش برای مذاکره با گزینه های دیگری بوده تا به عنوان سرمربی استقلال معرفی کند!

به نظر می رسد حجت کریمی که از ابتدا درباره صلاحیتش جهت حضور در هر سطح مدیریتی در استقلال تردید بود و عملکردش هم گویای هر چیزی است، با چنین اظهاراتی در تلاش است تا بتواند از باقیمانده شهرت حضورش در این این باشگاه بهره ای ببرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه