اخبار داغ

علیرضا نادعلی در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

توجه به حفظ عفاف و حجاب با برنامه‌ریزی و ترویج فرهنگ‌سازی/ حجاب حکم خداست

توجه به حفظ عفاف و حجاب با برنامه‌ریزی و ترویج فرهنگ‌سازی/ حجاب حکم خداست
عضو شورای شهر تهران گفت: در زمینه حجاب و عفاف اقداماتی به‌سزایی انجام شده است، این اقدامات یک مسئله زیرساختی و زیر پوستی هستند که به تدریج اثرات مثبت خود را نشان می‌دهند.

علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به مناسبت روز حجاب و عفاف اظهار داشت: روزهایی که در طول سال برای یک موضوع و مناسبت انتخاب می‌شوند، قاعدتا بیشتر به عنوان نمادهایی برای یادآوری و برجسته ساختن موضوعات در اذهان همه‌ی ماست.

حجاب حکم خداست و در کتاب آسمانی نیز بارها تاکید شده است

وی در ادامه با اشاره به اینکه حجاب حکم خداست و در کتاب آسمانی نیز بارها تاکید شده است، تصریح کرد: تمام مذاهب اسلام، به ویژه تشیع، اهمیت حجاب را تاکید می‌کنند. حکومت در اسلام بر مبنای خدا، کتاب خدا و سنت پیامبر بنا شده است.

به گفته عضو شورای شهر تهران، در جمهوری اسلامی، مبنای اصلی باید احترام به قوانین و مقررات اسلامی و قرآن باشد که در تدوین قوانین و سیاست‌های اجتماعی و شهری به آن‌ها توجه شود.

نادعی در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد در زمینه عفاف و حجاب در مدیریت شهری، هنوز به دنبال راه‌حل‌های مناسب برای بهبود وضعیت هستیم. با این حال، باید تلاش کنیم تا اقداماتی جهت بهبود وضعیت عفاف و حجاب در شهر انجام شود. متاسفانه در زمینه کارهای ایجابی و فرهنگ‌سازی در این حوزه  کم‌کاری شده است، با این حال، در یک سال گذشته، توانستیم با انجام اقدامات مهم همچون برگزاری رویدادها، اقدامات تشویقی در مترو و ... در این زمینه، به مسئله‌ی کارایجابی و فرهنگ‌سازی پرداخته، به طوری که می توان گفت برای بهبود آن، قدم‌های مثبتی برداشته‌ شده است.

زمینه حجاب و عفاف اقداماتی به‌سزایی انجام شده است

عضو شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه در زمینه حجاب و عفاف اقداماتی به‌سزایی انجام شده است، بیان کرد: این اقدامات یک مسئله زیرساختی و زیر پوستی هستند که به تدریج اثرات مثبت خود را نشان می‌دهند و می‌توان آن‌ها را یک کار ایجابی و پایدار دانست.

نادعلی در خاتمه با بیان اینکه فضای مجازی مدام در حال تولید بسته‌های فرهنگی مخرب در بحث عفاف و حجاب برای کودکان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، لازم است با تولید محتوای درست و تولید بسته‌های فرهنگی مناسب، اقدامات آن‌ها را خنثی کنیم.

بیشتر بخوانید:

تلاش غربی‌ها برای زیر سوال بردن قانون حجاب و عفاف در ایران

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه