اخبار داغ

توضیحات عضو تیم ملی کوراش زنان درباره اردوی مشترک؛

باقری: با کوراش‌کاران 3 کشور تمرین کردیم/ کمپ بین‌المللی قرقیزستان عالی است

باقری: با کوراش‌کاران 3 کشور تمرین کردیم/ کمپ بین‌المللی قرقیزستان عالی است
عضو تیم ملی کوراش زنان گفت: با کوراش‌کاران ازبکستان، ترکمنستان و قرقیزستان تمرین کردیم و قرار است 17 روز با آنها اردوی مشترک داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، زهرا باقری عضو تیم ملی کوراش زنان ایران در وزن 87- کیلوگرم، درباره شرایط اردوی تمرینی مشترک در قرقیزستان اظهار داشت: در این اردوی آمادگی با کوراش‌کاران ازبکستان، ترکمنستان و قرقیزستان تمرین کردیم و قرار است 17 روز با آنها اردوی مشترک داشته باشیم. تمرینات خیلی خوبی داریم که از تنوع خوبی هم برخوردار هستند. امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را از این اردو بگیریم.

وی ادامه داد: هیچگونه کاستی در این کمپ بین‌المللی نداریم و تمرینات عالی است. در حال کار با حریفان هستیم و می‌دانیم که چگونه باید در آینده با آنها مبارزه کنیم.

باقری گفت: امیدوارم بهترین نتیجه را در رویدادهای پیش‌رو، به ویژه بازی‌های آسیایی 2023 هانگژو بگیریم و دل مردم و مسئولان فدراسیون را شاد کنیم.

عضو تیم ملی کوراش تاکید کرد: از مسئولان فدراسیون ووشو و انجمن کوراش به سبب برپایی این اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی که قطعا نقش زیادی در آمادگی ما خواهد داشت، تشکر می‌کنم و امیدوارم با کسب نتایجی درخور، زحمات این عزیزان را جبران کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه