اخبار داغ

خادم مهدیه صاحب الزمان(عج) کرمان خبر داد:

دوخت ۱۷ هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در کرمان

دوخت ۱۷ هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در کرمان
خادم مهدیه صاحب الزمان(عج) کرمان گفت: هفده هزار دست لباس برای مراسم شیرخوارگان حسینی در حال تولید است و از آنجا که این مراسم هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود، تعداد لبا‌س‌های تولیدی به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «راه آرمان»؛ علی اکبر اسماعیل‌زاده در رابطه با دوخت لباس‌های مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم، گفت: این کارگاه دوخت لباس هر ساله سه ماه قبل از ماه محرم شروع به کار می‌کند و خادمان لباس شیرخوارگان مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) را شروع به دوخت می‌کنند.

وی ادامه داد: این مجمع جهانی در اولین جمعه ماه محرم در شش هزار نقطه در ایرن و ۲ هزار نقطه در خارج از ایران برگزار می‌شود.
اسماعیل‌زاده عنوان کرد: امسال مرکز مجمع جهانی علی اصغر در کرمان و مهدیه صاحب‌الزمان است، این مراسم سی تیرماه در مهدیه بعد از دعای ندبه برگزار می‌شود.

خادم مهدیه صاحب الزمان(عج) کرمان در خصوص نحوه ثبت‌نام در این مراسم گفت: هر عصر از هفدهم تا بیست‌ونهم تیرماه از ساعت هفده تا نماز مغرب وعشاء در دفتر مهدیه صاحب‌الزمان از شیرخوارگان یک ماهه تا یک سال و نیمه ثبت‌ نام به عمل می‌آید و کارتی جهت حضور شیرخوارگان به آنها ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: این کارگاه هرساله دو ماه قبل از ماه محرم شروع به برش، دوخت و بسته‌بندی لباس‌ها می‌کند و کلیه شهرستان‌های استان تحت پوشش این برنامه است.

اسماعیل‌زاده توضیح داد: امسال هفده هزار بسته‌بندی لباس را آماده خواهیم کرد و از آنجا که این مراسم هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود، تعداد لبا‌س‌های تولیدی به نسبت سال گذشته افزایش داشته است البته باید گفت لباسی که در مهدیه هدیه می‌شود رایگان است.

 وی در پایان گفت: محفل امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) هیچگاه تعطیل نیست لذا از خیرین که به اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت علی اصغر علیه السلام معتقد هستند تقاضا می شود که در این راه یاری گر این کارگاه و مهدیه باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه