اخبار داغ

زمان آغاز اردوی تیم های ملی جودو مردان و زنان مشخص شد

زمان آغاز اردوی تیم های ملی جودو مردان و زنان مشخص شد
پس از جلسه سرپرست فدراسیون جودو با مدیر تیمهای ملی زمان آغاز اردوی تیم های ملی جودو مردان و زنان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، تیم های ملی جودو مردان و زنان کشورمان قرار است شهریورماه سال جاری پس از پایان چهار سال تعلیق دوباره در میادین رسمی به روی تاتامی بروند. به همین دلیل نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون جودو، امروز یکشنبه ۲۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ با مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم های ملی و حسین قمی سرمربی تیم ملی مردان جلسه ای را برگزار کرد تا زمان برگزاری اردوی آماده سازی تیم های ملی جودو مردان و زنان کشورمان جهت حضور در بازی های آسیایی هانگژو مشخص شود.

در پایان این جلسه که قدمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون جودو و مریم بهاروند نایب رییس بانوان نیز حضور داشتند، مقرر شد اردوی تیم ملی جودو مردان از ۲۷ تیرماه تا چهارم مردادماه به میزبانی استان قزوین برگزار شود و اردوی تیم ملی جودو زنان نیز طی روزهای دوم تا دهم تیرماه به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شود.

ضمن اینکه در این جلسه مقرر شد، در کمترین زمان ممکن در مورد اعزام تیم ملی جودو نوجوانان (پسران و دختران) جهت اعزام به دومین دوره بازی های کشورهای مستقل مشترک المنافع بلاروس تصمیم گیری شود.

قرار است این دوره از بازیها ۱۳ تا ۱۷ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور بلاروس و در شهر مینسک در ۲۰ رشته برگزار شود که تیم جودو دختران و پسران ایران نیز در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال به این رقابت ها دعوت شده اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه