اخبار داغ

چگونه با استفاده از اکسسوری های مردانه استایلی جذاب بسازیم

چگونه با استفاده از اکسسوری های مردانه استایلی جذاب بسازیم
در گذشته اکسسوری‌ها کالاهای لوکسی به حساب می‌آمدند که تنها تعداد معدودی از آقایان از آن‌ها استفاده می‌کردند. اما از آنجایی که تغییرات گسترده‌ای در صنعت مد آقایان ایجاد شده است و همچنین ذهنیات گذشته جای خود را به طرز فکر جدید و مدرن داده است، به همین دلیل اکسسوری‌ها جایگاه ویژه‌ای در استایل آقایان پیدا کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در گذشته اکسسوری‌ها کالاهای لوکسی به حساب می‌آمدند که تنها تعداد معدودی از آقایان از آن‌ها استفاده می‌کردند. اما از آنجایی که تغییرات گسترده‌ای در صنعت مد آقایان ایجاد شده است و همچنین ذهنیات گذشته جای خود را به طرز فکر جدید و مدرن داده است، به همین دلیل اکسسوری‌ها جایگاه ویژه‌ای در استایل آقایان پیدا کرده‌اند.

به‌علاوه اکسسوری های مردانه دیگر فقط به چندین مدل ساعت، دستبند و دکمه سردست محدود نیستند به دلیل اینکه برندهای بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ بنابراین آقایان گزینه‌های بسیاری پیش روی خود دارند تا از آن‌ها به عنوان اکسسوری در کنار دیگر لباس‌های مردانه استفاده کنند.

اکسسوری مردانه چیست؟

اساسا هر چیزی که می‌توانید آن را به ترکیب لباس و شلوار خود اضافه کنید، نوعی اکسسوری به حساب می‌آید، اما باتوجه به این تعریف آیا به عنوان مثال یک کت تک یا ژاکتی که روی پیراهن یا تیشرت خود می‌پوشید، هم یک اکسسوری خواهد بود؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که از نظر فنی چون ژاکت یا کت تک به ترکیب پیراهن لینن یقه دکمه دار و شلوار شما اضافه می‌شود، یک اکسسوری به حساب می‌آید. اما به‌طور کلی یک اکسسوری نیست. حال اگر بخواهیم تعریف گفته شده را کمی کامل‌تر کنیم باید بگوییم، درواقع اکسسوری به کالایی پوشیدنی گفته می‌شود که اغلب کوچک بوده و زمانی که آن‌ها را به ترکیب لباس‌های خود اضافه می‌کنید، استایل شما ظاهر منحربه‌فردتری پیدا خواهد کرد.

به عبارت دیگر اکسسوری این امکان را به شما می‌دهد تا استایل‌تان را هرچه بیشتر شخصی‌سازی کنید و ظاهری برای آن ایجاد کنید که مطابق سلیقه‌تان است. استایل شما به نوعی آیینه تمام نمای شخصیتتان است؛ بنابراین چنین کاری به شما کمک می‌کند تا تصویر مناسبی از شما در ذهن اطرافیانتان ایجاد شود.

چگونه با استفاده از اکسسوری های مردانه استایلی جذاب داشته باشیم؟

حال اگر به دنبال این هستید تا بدانید که چگونه با استفاده از اکسسوری های مردانه استایلی جذاب برای خودتان ایجاد کنید، سه اصلی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را هرگز فراموش نکنید. چون اساسا زمانی اکسسوری‌ها به جذابیت بیشتر استایل شما کمک می‌کنند که به شکل صحیحی مورد استفاده قرار بگیرند.

به عنوان اصل اول هرگز در استفاده از اکسسوری‌ها افراط نکنید. به عنوان مثال اگر یک حلقه به دست می‌کنید، هرگز همزمان یک کلاه، یک ساعت و چهار دستبند نپوشید. چون انجام چنین کاری باعث می‌شود تا استایل شما ظاهر نامرتبی پیدا کند.

اصل دوم این است که میان اکسسوری‌ها و لباس‌های شما یک تناسب رنگی وجود داشته باشد و اگر ایجاد یک تناسب رنگی برای شما کار دشواری خواهد بود، تاحد امکان از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که یک رنگ باشند. درغیراین صورت اگر اکسسوری‌های شما چندرنگ باشند، بازهم استایل شما ظاهر مناسبی نخواهد داشت.

اصل سوم هم امری بدیهی است که هرگز پوشیدن کراوات روی تیشرت یا بستن کمربند روی یک شلوار وررزشی کار چندان عاقلانه‌ای نیست. اما فارغ از این موضوع، شما باید از اکسسوری‌های مردانه‌ای در استایل خود استفاده کنید که با سبک لباس‌های شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال اگر لباس‌های شما رسمی هستند، اکسسوری‌های شما نیز باید رسمی باشند.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم بحث ترند امروز این است که حتی بدون پوشیدن گران‌قیمت‌ترین لباس یا به دست نکردن انگشتر یا حلقه‌ای که بزرگ‌ترین الماس جهان روی آن قرار دارد، استایل شما همچنان ظاهری شیک و جذاب داشته باشد. درحقیقت هنر امروز شما این است که قطعات پازل استایل خود را با استفاده از به‌صرفه‌ترین لباس‌ها و اکسسوری‌ها بچینید و با انجام چنین کاری استایلتان را از دیگران متمایز کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه