اخبار داغ

دختر ایرانی رکورد ملی را در هند شکست؛

وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان آسیا| فیضی در نوجوانان چهارم شد؛ دواسری در نوجوانان پنجم

وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان آسیا| فیضی در نوجوانان چهارم شد؛ دواسری در نوجوانان پنجم
رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با قرار گرفتن نخستین نماینده ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روز نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در دهلی نو، امروز آنیتا فیضی در دسته ۴۹ کیلوگرم به روی تخته رفت.

فیضی که در گروه B وزنه می‌زد، در حرکت یک‌ضرب با ثبت رکورد ۶۳ کیلوگرم، رکورد ایران را ۳ کیلوگرم ارتقا داد و در رده دوم ایستاد.

او در دوضرب نیز با رکورد ۸۳ کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و در مجموع نیز همین رتبه را در گروه B به خود اختصاص داد.

آنیتا فیضی در پایان رقابت‌های گروه A دسته ۴۹ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و‌ جوانان قهرمانی آسیا در مکان چهارم رده سنی نوجوانان ایستاد.

فیضی با کسب مدال در یکضرب ۵ کیلوگرم، در دوضرب یک کیلوگرم و در مجموع ۵ کیلوگرم فاصله داشت. فیضی با کسب ۳ عنوان چهارمی، صاحب ۶۶ امتیاز تیمی برای تیم وزنه‌برداری نوجوانان ایران در رده نوجوانان شد.

آنیتا فیضی در رده جوانان نیز در مکان ششم آسیا قرار گرفت. او در یکضرب هفتم شد، اما در دوضرب و مجموع در رده ششم ایستاد و توانست ۵۹ امتیاز برای تیم جوانان دختران ایران به دست بیاورد.

 

در پایان رقابت‌های دسته ۶۱ کیلوگرم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در دهلی نو، محراب دواسری با رکورد مجموع ۲۴۵ کیلوگرم در مکان پنجم نوجوانان ایستاد. دواسری در یکضرب پنجم و در دوضرب چهارم شد و در مجموع ۶۴ امتیاز تیمی به دست آورد.

دواسری همچنین در جدول رقابت‌های جوانان، در رده هفتم مجموع قرار گرفت. او در یکضرب هفتم و در دوضرب ششم شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه