اخبار داغ

آخرین صحبتهای معاون وزیر ورزش درباره اتفاقات اخیر؛

پولادگر: سرپرستی هاشمی را از شما می شنوم/ بازگشت میراسماعیلی به جودو قانونی نیست

پولادگر: سرپرستی هاشمی را از شما می شنوم/ بازگشت میراسماعیلی به جودو قانونی نیست
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خبر سرپرستی را از شما می‌شنوم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی انتخابات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی در پایان انتخابات فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی درباره استعفای یکی از کاندیداها در اعتراض به شرایط اظهار داشت:  ایشان باید در جایگاه کاندیدا قرار می‌گرفت. من مطلع از وضعیت نبودم و باید اینجا تشریف می‌آوردند و ایشان همان موقع کاندید شدید، می‌توانستید با اعضای مجمع حرف بزنید. این مجمع که انتخابات ریاست جمهوری نیست. پسندیده نیست که یک نفر بیاید و در این وضعیت به نفع یک نفر دیگر استعفا دهد. متداول است که عده‌ای می‌آیند و به نفع فرد دیگری در مجمع صحبت می‌کنند و این درست نیست. ورزش‌های بومی طی یک فرایند خاص شکل گرفته و ما یک سرمایه عظیم داریم. هر جوانی باید با فرهنگ بومی خود آشنا باشد. همه شما به عنوان بازوهای فدراسیون این مساله را دنبال کنید. اینکه افراد راحت کشور خود و ریشه خود را رها می‌کنند، به خاطر این است که نتوانستیم ریشه‌های خود را بشناسانیم.

وی با اشاره به ورزش های بومی و محلی ایران گفت: در رویدادهای بین‌المملی، کشورها تمدن خود را نشان می‌دهد و ما یک تمدن عظیم داریم و می‌توانیم آن را نشان دهیم. همین ورزش‌های زورخانه‌ای یک ورزشی است که با رشته‌های روز قابل مقایسه است. اکثر رشته‌ها همراه با ریتم است و این ورزش، صدها سال ریتم داشته است و این هوشمندی ایرانیان را نشان می‌دهد. در تمام رشته‌های بومی و محلی ما وجود دارد. ما باید این مسائل را نشان دهیم و فدراسیون باید این چیزها را با همین اهداف مورد اولویت قرار دهد تا فرهنگ خود را به خودمان و جهان نشان دهیم. آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که این ماموریت به شایستگی اجرا شود.

وی در پایان گفت: ما ۵۵ فدراسیون ورزشی مختلفی داریم و این وظیفه تک تک فدراسیون‌ها در حوزه روستایی، ورزش خود را توسعه دهند تا در عرصه قهرمانی اتفاقات مهمی رقم بخورد. آرزوی موفقیت برای همه دارم.

پولادگر در ادامه در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سئوال خبرنگار دانا درباره سرپرستی کیومرث هاشمی بیان کرد: چه صحبتی درباره کیومرث هاشمی داشته باشم؟ خبر سرپرستی را از شما می‌شنوم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره بازگشت میراسماعیلی به فدراسیون جودو بیان کرد: میراسماعیلی روال اداری برای بازگشت به کار را طی نکرده‌اند و پری‌چهره هنوز هم سرپرست فدراسیون جودو هستند.

پولادگر درباره انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد که تا به امروز 2 بار به تعویق افتاده، گفت: یک ماه‌ونیم از مجمع بولینگ و بیلیارد وقت گرفتیم و قرار است در نیمه شهریور انتخابات برگزار کنیم. اطلاعی از درگیری‌های بیرون مجمع ندارم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت فدراسیون ژیمناستیک گفت: برای فدراسیون ژیمناستیک یک ایرادی از سوی فدراسیون جهانی انجام شده و کمیته ملی المپیک در حال نامه‌نگاری هستند. بحث اجازه ندادن برای عدم شرکت در بازی‌های آسیایی نیست و اعزام‌ها ربطی به تعلیق یا عدم تعلیق ندارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه