اخبار داغ

پشت تیم‌های ملی هستیم؛

حضور نایب رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون ووشو/ فرهادی‌زاد: به درخشش ووشو ایمان داریم

حضور نایب رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون ووشو/ فرهادی‌زاد: به درخشش ووشو ایمان داریم
نایب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون ووشو و دیدار با مسئولان فدراسیون، از اردوی تیم‌های بانوان کشورمان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل فدراسیون ووشو حضور یافت و ضمن دیدار با امیر صدیقی رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان، از اردوی تیم ملی ووشو بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو و همچنین اردوی تیم جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو بازدید به عمل آورد.

فرهادی‌زاد در این دیدارها عنوان کرد: فدراسیون ووشو یک فدراسیون بسیار پرتلاش است و همواره از کادر مدیریتی خوبی برخوردار بوده است؛ به‌طوریکه ما در بدنه مدیریتی کلان ورزش هیچ نگرانی نسبت به این رشته نداریم و به درخشش ووشو ایمان داریم. امروز هم گفتیم که از فدراسیون و اردوها بازدید داشته باشیم و البته این بازدیدها از رشته‌های مختلف به صورت دوره‌ای است.

وی ادامه داد: دلم می‌خواست در محل اردو حضور پیدا کنم و رو در رو با ملی‌پوشان و کادرفنی صحبت کنم. ما در کمیته المپیک پشت تیم‌های ملی هستیم و از فدراسیون ووشو حمایت می‌کنیم. امیدواریم ووشو مثل همیشه در کاروان اعزامی ایران، با مدال‌آوری‌هایش پرچمداری کند و باعث شادی دل مردم شود.

در این دیدار امیرصدیقی رئیس فدراسیون توضیحانی از نحوه تمرینات و آماده‌سازی ارائه داد.

زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون، راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ساندای زنان، محبوبه کریمی سرمربی تالو، سمانه پناهنده سرپرست اردوی تیم ملی و مهدی رسولی رئیس کمیته نوآوری فدراسیون ووشو نیز در این نشست مشترک با نایب رئیس کمیته المپیک حضور داشتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه