اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال زنان به روایت بازیکن تیم؛

عیسائیان: در بسکتبال کاپ آسیا تلاشمان برای صعود است

عیسائیان: در بسکتبال کاپ آسیا تلاشمان برای صعود است
بسکتبالیست تیم ملی بسکتبال زنان گفت: دیگر باید پیروز شد و مسیر صعود را طی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی بسکتبال زنان کشورمان فردا در اولین دیدار از رقابتهای دیویژن B آسیا به مصاف تیم مالزی می رود. ایران که در گروه اول این رویداد قرار گرفته، ساعت 12 و نیم به وقت محلی با حریف شرقی خود دیدار می کند. تینا عیسائیان کاپیتان تیم ملی کشورمان در خصوص این بازی می گوید: دیگر باید پیروز شد و مسیر صعود را طی کرد.

 

از بازیهای ویلیام جونز صحبت کن؟

خیلی سطح بالایی داشت. تیمهای قدرتمندی آمده بودند و کسی هم فکر نمی کرد ایران با اختلاف خیلی کمتر از آنچه که همگان فکر کرده بودند نتیجه را واگذار کند. تیمهای چون ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه و فیلیپین بارها بارها آنها در سطح بین الملل بازی کرده بودند. ما جنگیدیم و می توانستیم نتیجه بگیریم حتی مقابل ژاپن قدرتمند با اختلاف کم باختیم.

 

*تیمهای حاضر در ویلیام جونز نظرشان نسبت به ما چه بود؟

چون درباره ما اطلاعاتی نداشتند و حتی فکر می کردند، بازی دستگرمی مقابل ما دارند و با 40 تا 50 می توانستند ما را شکست بدهند اما چنین نشد. حتی اگر یکی و دو دقیقه بازی ادامه پیدا می کرد، شاید می بردیم.

 

*اول تورنمنت اردن و بعد تورنمنت ویلیام جونز چقدر به کمک شما برای کاپ آسیا آمد؟

هر چقدر اینگونه بازیها بیشتر باشد، به هماهنگی ما و شناخت النی از تیم کمک شایانی خواهد کرد. سرمربی تیم ملی از همه بازیکنان استفاده کرد و همه خوب بازی کردیم.

 

*مالزی اولین حریف شماست. چه شناحتی نسبت به این تیم دارید؟

من یک بار با این تیم بازی کرده بودم. تیمی سرعتی و با میانگین قدی کوتاهی هستند. البته تیم چندسال قبل نیستند. با این حال ما باید خوب بازی کنیم و مانع توپ دزدی آنها باشیم. حتی ترنور کمتری بدهیم. برد ما دور از دسترس نیست.

 

*بازیهای بین المللی زیادی تیم ملی تجربه کرده. آیا اکنون دیگر وقت نتیجه گرفتن ماست؟

بله، من فکر می کنم با تمرینات سختی که داشتیم و هنر کوچ این مربی دیگر بازیکنان به شرایط آرمانی رسیده اند و فقط باید کمی روی گلزنی مان بیشتر تسلط داشته باشیم. البته کار دفاعی ما بهتراست. به نظرم ما دیگر باید ایده آل بازی کرد، پیروز شد و مسیر صعود را طی کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه