اخبار داغ

با وجود قول‌های مسئولان تبریزی؛

لیگ قهرمانان آسیا| تکرار ماجرای ورود گزینشی زنان به ورزشگاه؛ خبری از بلیت‌فروشی نیست!

لیگ قهرمانان آسیا| تکرار ماجرای ورود گزینشی زنان به ورزشگاه؛ خبری از بلیت‌فروشی نیست!
زنان هوادار تیم فوتبال تراکتور تبریز نمی‌توانند با بلیت‌فروشی و به‌شکل عادی وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز که به‌عنوان نماینده غیرمستقیم لیگ برتر فوتبال ایران به بازی پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۴ - ۲۳ راه پیدا کرده، در این مرحله دیداری با الشارجه امارات‌متحده‌عربی خواهد داشت.

از این جهت که تبریزی‌ها در این بازی میزبان هستند، اداره‌کل ورزش و جوانان به همراه هیات فوتبال استان و باشگاه تراکتور درصدد میزبانی پرشور و هیجان‌انگیز از قرمزپوشان تبریزی بوده‌اند.

بحث حضور زنان هوادار فوتبال در استادیوم‌ها که این روزها به داغ‌ترین بحث و مهم‌ترین مشکل فوتبال ایران تبدیل شده، درباره این بازی هم وجود داشت که یکی از معاونان اداره‌کل آذربایجان‌شرقی این مسئله را ممکن دانست.

مقام مسئول ورزش و جوانان استان مدعی شده بود که از لحاظ فنی و زیرساختی توانایی میزبانی از بانوان را داریم و به محض صدور مجوز این امر محقق می‌شود. همچنین مدیر کل استان از قطعی‌شدن حضور بانوان در استادیوم فوتبال یادگام تبریز خبر داده بود.

با این حال اما هیات فوتبال استان طی اطلاعیه‌ای نوشت: «همان‌طور که قبلا به استحضار هواداران محترم فهیم و پرشور باشگاه تراکتور رسانده شده بود، مجدداً معروض می‌دارد کماکان این هیأت پیگیر تکمیل آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان بوده ولی علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی شرایط لازم و کافی برای حضور بانوان در بازی تراکتور تبریز و الشارجه امارات مقدور نگردید.»

در ادامه این بیانیه و طی بندی بحث‌برانگیز آمده است: «به لحاظ حساسیت برگزاری بازی‌های آسیایی و این‌که در میزبانی باشگاه تراکتور تبریز هیچ‌گونه خللی وارد نگردد، مقرر گردید در این دیدار تنها پذیرای بانوان ورزشکار فوتبالی بوده تا تبعات سویی برای باشگاه میزبان نداشته باشد.»

به‌نظر می‌رسد مسئولان هیات فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در تامین امنیت و امکانات حداقلی مربوط به زنان هوادار تراکتور ناکام و ناتوان بوده‌اند که ابتدا مژده ورود بانوان به استادیوم را داده، سپس فی‌الفور تکذیب می‌کنند.

بیانیه هیات فوتبال هم نشان می‌دهد که در اقدامی مسبوق‌به‌سابقه، زنان به شکل گزینشی و انتخابی وارد استادیوم یادگار تبریز می‌شوند و بازی پرشورها مقابل تیم عربی را به نظاره می‌نشینند که این امر صرفاً به علت حساس نکردن مقامات AFC خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه