اخبار داغ

آماده میزبانی از رویدادهای کشتی هستیم؛

بنی‌تمیم: برآورد ۱۰ میلیاردی برای احداث خانه کاراته اهواز درنظر گرفته‌ایم

بنی‌تمیم: برآورد ۱۰ میلیاردی برای احداث خانه کاراته اهواز درنظر گرفته‌ایم
مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: برای احداث خانه کاراته که حدود ۱۰ میلیارد تومان هم برآورد هزینه و اعتبار شده، باید کار را شروع کنیم.

حمید بنی‌تمیم، مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا پیرامون آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی ورزش استان اظهار داشت: بر اساس توافقاتی که با مدیر کل برنامه و بودجه استان داشته‌ایم، مقرر شده تا ۳ پروژه شاخص ورزشی در طی سال برای ساخت یا بازسازی اساسی داشته باشیم. احداث خانه کاراته، احداث پیست ورزش همگانی و بازسازی اساسی سالن چندمنظوره خانه هندبال در اهواز، پروژه‌هایی هستند که در ردیف بودجه ۱۴۰۲ قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه بیان داشت: برای احداث خانه کاراته که حدود ۱۰ میلیارد تومان هم برآورد هزینه و اعتبار شده، باید از بِیس و ابتدا کار را شروع کنیم. دستور و تأمین اعتبار لازم برای خانه کاراته استان خوزستان انجام شده و منتظر ابلاغ اعتبار آن هستیم. فکر می‌کنم از شهریورماه کار را شروع کنیم و تا آبان‌ماه نیز ابلاغ رخ بدهد و مناقصه را برگزار کنیم.

بنی‌تمیم راجع به تیم‌داری استان در سوپرلیگ کاراته عنوان داشت: قرار بر این شده تا با هماهنگی هیأت کاراته استان، با اسپانسرینگ شرکت کشت و صنعت نیشکر در سوپرلیگ کاراته شرکت کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان درباره کشتی هم گفت: امسال در لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم فولاد خوزستان حاضر هستیم و آماده هر گونه میزبانی از رویدادهای فدراسیون کشتی، به‌خصوص جام جهان‌پهلوان غلام‌رضا تختی و جام بین‌المللی شاهد هستیم. خوش‌بختانه زیرساخت‌های مناسبی در ورزش استان وجود دارد و مشکلی بابت میزبانی‌ها نداریم.

بیش‌تر بخوانید؛
کاراته انتخابی تیم ملی| خدابخشی ملی پوش وزن ۸۴- ایران در بازی‌های آسیایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه