اخبار داغ

نقش‌آفرینی ایجنت رونالدو در انتقال مهدی؛

دومین ستاره ایرانی در راه سری‌آ/ طارمی - میلان؛ یک قدم تا امضای نهایی!

دومین ستاره ایرانی در راه سری‌آ/ طارمی - میلان؛ یک قدم تا امضای نهایی!
مهدی طارمی با آخرین پیشنهاد باشگاه آ.ث.میلان، احتمالاً به روسونری خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستانی جاری که تنها یک روز دیگر به پایان آن مانده، ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم‌های زیادی لینک شده است.

از اینترمیلان گرفته تا تاتنهام و حتی الهلال، مهدی طارمی مشتریان دست‌به‌نقد زیادی داشت که همه با اصرار سران باشگاه پرتغالی پورتو بر سر مبلغ انتقال، از جذب شماره ۹ آبی‌وسفیدها منصرف شدند.

در ساعات پایانی ترانسفرمارکت اما تیم فوتبال آ.ث.میلان ایتالیا به شکل جدی به مشتری پروپاقرص طارمی تبدیل شده و چندین بسته پیشنهادی را برای جذب مهدی به پرتغال ارائه کرده است.

پس از رد پیشنهاد ۱۲ میلیون یورویی، بر اساس اطلاع منابع خبری موثق سران روسونری بسته پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی را به باشگاه پورتو برای به‌خدمت گرفتن طارمی ارائه کرده‌اند.

طارمی که خودش به باشگاه پورتو درخواست جدایی داده و چراغ سبز را به میلانی‌ها برای سفر به ایتالیا اعلام کرده، حالا منتظر سران باشگاه پورتو است تا رضایت‌نامه‌ خروجش را امضا کنند.

شب گذشته فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا درباره وی نوشت: پیشنهاد میلان برای جذب مهدی طارمی طبق انتظار ارائه شد. بسته به ارزش ۱۵ میلیون یورو با شرایط پرداختی مطلوب. حالا همه چیز به پورتو بستگی دارد؛ چهارشنبه روز سرنوشت ساز!

همچنین رسانه معتبر اوجوگو پرتغال درباره ستاره تیم ملی ایران نوشت: میلان منتظر پاسخ باشگاه پورتو به پیشنهاد جذب طارمی است. میلان امیدوار است در چهارمین تلاش خود برای جذب طارمی موفق شود.پورتو قبلا یک بار پیشنهاد را رد کرده بود!

درباره رقم پیشنهادی میلان اخبار گوناگونی در رسانه‌های ایتالیا در حال انتشار است اما همه بر این باور هستند که خورخه مندز سوپر ایجنت فوتبال دنیا که طارمی بازیکن اوست، نقش تعیین کننده ای در روند مذاکرات ایفا کرده. فقط باید دید پورتو کوتاه می‌آید یا خیر.

پس از انتقال قرضی سردار آزمون از بایرلورکوزن آلمان به آ.اس.رم، مهدی طارمی در صورت پیوستن به میلان به دومین بازیکن ایرانی شاغل در فصل جدید سری‌آ تبدیل خواهد شد و رقابتی دیدنی با زوج خود در خط حمله یوزهای ایرانی خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه