اخبار داغ

پارتیشن با شیشه سکوریت بهترین قیمت شهر پارتیشن

پارتیشن با شیشه سکوریت بهترین قیمت شهر پارتیشن
پارتیشن های شیشه ای به عنوان ابزاری برای جدا کردن فضا )بدون نیاز به دیوارهای آجری و ...) استفاده می شوند. با وجود این پارتیشن ها می توان به خوبی محیط را مدیریت و آن را به چند قسمت تقسیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پارتیشن های شیشه ای به عنوان ابزاری برای جدا کردن فضا )بدون نیاز به دیوارهای آجری و ...) استفاده می شوند. با وجود این پارتیشن ها می توان به خوبی محیط را مدیریت و آن را به چند قسمت تقسیم کرد. وجود پارتیشن های شیشه ای برای اداره ها بسیار مفید است؛ چرا که به راحتی می توان محیطی کوچک را به چند قسمت تقسیم کرد که هر کدام از کارکنان در بخش مربوط به خود مشغول به فعالیت باشند. بهترین نوع شیشه ای که می توانید از آن برای انواع پارتیشن استفاده کنید، شیشه سکوریت است. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار و پارتیشن شیشه ای تک جداره، دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد پارتیشن با شیشه سکوریت می دهیم تا اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید. برای سفارش پارتیشن شیشه ای، با شهر پارتیشن در ارتباط باشید.

دلایل استفاده از شیشه سکوریت برای پارتیشن شیشه ای

شیشه سکوریت را در دسته گلس های مقاوم و نشکن قرار می دهند؛ شیشه ای که بهترین گزینه برای انواع پارتیشن به شمار می رود. استفاده از این شیشه ها خطر شکستن و خرد شدن و آسیب زدن به افراد را بسیار کم می کند. برخی کارفرماها به دلیل احتمال برخورد ناگهانی اجسام به شیشه یا حوادث طبیعی مثل زلزله در استفاده از این پارتیشن ها تردید دارند. خب بیایید فرض کنیم که پارتیشن شیشه ای شما به هر دلیلی می شکند. اگر این پارتیشن از جنس سکوریت باشد، با یک ویژگی جالب روبه‌رو می‌شوید. این شیشه در زمان شکستن کاملا پودر می شود و ذرات آن به صورت صیقلی در می آید؛ این یعنی خرده شیشه ها تیز نیستند و هیچ خطری برای افراد به وجود نمی آورند.

همانطور که گفتیم بیشترین کاربردی پارتیشن با شیشه سکوریت در فضاهای اداری است. در این محیط ها فضا معمولا کم است و کارمندان به این دلیل نمی توانند بهره وری درستی داشته باشند. ایجاد دیوارهای بتنی یا آجری باعث می شوند که هوا در محیط به خوبی جریان نیابد و نور طبیعی خورشید هم به خوبی در تمام محیط پخش نشود. در نهایت بازدهی کارکنان تا حد زیادی پایین می آید و نمی توانند به خوبی به فعالیت های خود ادامه دهند. اما با وجود پارتیشن با شیشه سکوریت این مشکل حل می شود.

مزایای شیشه سکوریت برای پارتیشن شیشه ای

شیشه سکوریت مزایای زیادی دارد و به خاطر همین ویژگی ها نیز به عنوان بهترین گزینه برای پارتیشن بندی محیط و فضا استفاده می شود. در زیر به ذکر ویژگی های مختلف آن می پردازیم:

استحکام و مقاومت بالا جزو بارزترین ویژگی های شیشه سکوریت است که قبلا هم در مورد آن صحبت کردیم. ضربات به راحتی نمی توانند روی استحکام شیشه سکوریت تاثیری بگذارند. مقاومت بالایی که شیشه سکوریت در برابر گرما یا سرما دارد هم یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن است. این شیشه ها حتی می توانند دمایی تا 300 درجه سانتی گراد را تحمل کنند. جالب است بدانید که این دما در مورد شیشه های معمولی 60 درجه است. شیشه های سکوریت انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به طرح دار، شفاف یا مات اشاره کرد. وجود مدل های مختلف باعث می شود که دست شما در انتخاب باز باشد و بتوانید با توجه به سلیقه و علایقی که دارید، پارتیشنی مناسب برای محیط و فضای مورد نظرتان بخرید.

معایب شیشه سکوریت برای پارتیشن شیشه ای

اما شیشه های سکوریت معایبی هم دارند که حتما باید به آن ها توجه کنید:

مهمترین عیب شیشه های سکوریت عدم اصلاح آن ها بعد از عملیات برش است. شما باید اندازه های کاملا دقیقی به مجموعه خدمات پارتیشین بندی بدهید که کاملا بر اساس آن ها طرح را پیاده کنند. حتی اگر یک میلیمتر هم در به دست آوردن اندازه ها دچار خطا شوید، شیشه قبلی به هیچ عنوان قابل اصلاح نیست و نمی توان عملیات لبه زنی، سوراخ کاری یا برش را روی آن انجام داد.

هر چند پارتیشن با شیشه سکوریت مقاومت بالایی دارد اما هر چه به سمت لبه های شیشه نزدیکتر می شویم، مقاومت آن هم پایین تر می آید و باید در هنگام استفاده از پارتیشن ها به این نکته توجه کنید.

پارتیشن با شیشه سکوریت هزینه نسبتاً بالایی دارد. با این حال توجه داشته باشید که در مقابل قیمت بالا، این شیشه ها ویژگی ها و مزایای زیاد دیگری دارند که خرید آن ها را به انتخابی مقرون به صرفه تبدیل می کند.

برای سفارش و دریافت مشاوره خرید پارتیشن شیشه ای به وبسایت شهر پارتیشن مراجعه کنید و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. متخصصان شهر پارتیشن در کنار شما هستند تا خریدی آگاهانه و باکیفیت داشته باشید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه