اخبار داغ

پرسپولیس صفر – النصر 2؛

لیگ قهرمانان آسیا| بدشانسی های سرخ؛ از مصدومیت تا اخراج/ نصر النصر برابر تیم 10 نفره

لیگ قهرمانان آسیا| بدشانسی های سرخ؛ از مصدومیت تا اخراج/ نصر النصر برابر تیم  10 نفره
پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در تهران برابر النصر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر النصر پرستاره برگزار شد.
پرسپولیس در بازی نخست در آسیا به دنبال یک نتیجه خوب در بازی خانگی بود. در مقابل النصر با رونالدو و مانه قصد داشت تا دست پر از تهران خارج شود.

پرسپولیس تحت تاثیر ستاره‌های النصر بازی را اقتصادی و محتاطانه آغاز کرد و کوشید تا ابتدا حریف را کنترل کند. سرخ‌ها در همان ابتدای بازی با یک شوک غیرمنتظره روبرو شد و مهدی ترابی کلیدی‌ترین عنصر تهاجمی خود را از دست داد و تحت تاثیر همین شوک عقب نشست.
در مقابل النصر با میدانداری رونالدو و مانه بازی را در دست گرفت و چند موقعیت ساخت اما بیرانوند با واکنش‌های خود اجازه نداد که دروازه پرسپولیس باز شود تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز با همان شرایط آغاز شد اما یک خطای بیمورد از میلاد سرلک در همان ابتدای نیمه دوم پرسپولیس را 10 نفره کرد تا کار برای سرخ ها گره بخورد. با اخراج سرلک النصر کاملا صاحب توپ و میدان شد و در نهایت خیلی زود از حملات خود نتیجه گرفت و با اشتباه نعمتی گل نخست را به ثمر رساند. بعد از این گل نیز برتری میهمان پرستاره ادامه یافت و گل دوم از راه رسید تا آب سردی بر پیکر سرخ های 10 نفره باشد. النصر با همین 2 گل به یک پیروزی شیرین رسید تا 3 امتیاز حساس را در گام نخست در تهران به جیب بزند. پرسپولیس با یک باخت تلخ خانگی استارت نومیدکننده ای در لیگ قهرمانان داشت.

پرسپولیس صفر
گل:-

النصر 2
گل: عبدالرحمان غریب (62)، محمد النخلی (72)


پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی(73- امید عالیشاه)، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی (8- شهاب زاهدی)، وحید امیری، محمد عمری (73- سروش رفیعی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

النصر
نواف العقيدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، محمد قاسم، عبدالله الخيبری، مارسلو بروزوویچ (79- سامی النجعی)، عبدالرحمن غريب، اوتاويو، کریستیانو رونالدو، سادیو مانه
سرمربی: لوئیز کاسترو

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه