اخبار داغ

روایت بوکسورهای تیم ملی از مسابقه‌های‌شان؛

رمضان‌پور: برای طلا آمده‌ام/ شه‌بخش: میزبانی چین در داوری بوکس بی‌تأثیر نیست!

رمضان‌پور: برای طلا آمده‌ام/ شه‌بخش: میزبانی چین در داوری بوکس بی‌تأثیر نیست!
ملی‌پوش بوکس کشورمان گفت: اینجا نباید دست من به عنوان بازنده بالا می رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی دانا از هانگ‌ژو؛ در ادامه رقابتهای بوکس بازیهای آسیایی هانگژو، دو بوکسور ایران روی رینگ رفتند. دانیال شه بخش باخت و حذف شد و رمضان پور با خطای حریف با تصمیم داوران پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

در پایان این رقابتها بوکسورهای ایران صحبتن کردند.

شه‌بخش: میزبانی چین در داوری بوکس بی‌تأثیر نیست

دانیال شه‌بخش ملی‌پوش بوکس کشورمان پس از حذف از گردونه بازی‌های آسیایی اظهار داشت: حریف قبل از اینکه روی رینگ بیاید از من جلو بود! آنها میزبان بودند و‌ خواسته یا ناخواسته حریف از امتیاز را جلو افتاد اما این را بگویم من چیزی کم نگذاشتم. مطمئنا میزبانی چینی ها بی تاثیر نیست!

وی در ادامه بیان داشت: یک بوکسور وقتی می خواهد روی رینگ بیاید تنها چیزی که نباید برایش مهم باشد عناوین یک رقیب است. من به مدال اینجا و کسب سهمیه المپیک فکر می کردم اما نشد و من هم چیزی کم نگذاشتم.

شه‌بخش درباره اینکه آیا خودت در فرم ایده‌آل بودی و تا چه اندازه از مسابقه‌ات راضی بودی گفت: تنها چیزی که یک ورزشکار را می‌سازد مسابقه است. بهانه نمی آورم اما ما فقط یک اردوی‌ مشترک با اردن داشتیم و تورنمنت های زیادی را به هر‌دلیلی از دست دادیم. اینجا همه رقبا خوب هستند و هیچ حریف آسانی حضور ندارد. اینجا نباید دست من به عنوان بازنده بالا می رفت.

رمضان‌پور: برای طلا آمده‌ام

ایمان رمضان‌پور ملی پوش بوکس دسته۹۲+ ایران پس از شکست دادن حریف کره‌ای اش گفت:  بازی خوبی بود. این بازی اول من بود و هنوز بدنم جا نیفتاده. امیدوارم که بتوانم در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم و مدال خوبی بگیرم.

او با بیان اینکه بیش از شش ماه در اردو بوده‌اند، ادامه داد: تمرینات‌مان منظم بوده و به صددرصد آمادگی رسیده‌ایم. دوست دارم مدال خوشرنگی بگیرم. تیم ما خوب است. با شاهین موسوی و علی و بقیه بچه ها بیش از پنج-شش سالی است که در اردوهای مختلف هستیم. شب و روزمان با هم یکی شده. هر کدام مان که می‌بریم دیگری خوشحال می شود و شکست بچه ها از ته دل ما را ناراحت می کند. من متاسف می شوم برای دوستانم وقتی نمی توانند بازی های خودشان را ببرند.

بوکسور تیم‌ملی در توضیح اینکه چه شد بازی نیمه تمام ماند و تو در راند دوم برنده شدی این واکنش را نشان داد: حریفم اخطار گرفته بود و در راند دوم داوران اخطار دیگری را به او دادند؛ آن هم به دلیل اینکه آن سعی داشت به من آسیب بزند و داوران تشخیص بازی خطرناک را دادند و نتیجه به نفع من رقم خورد.

رمضان‌پور در پایان و در پاسخ به این سوال که می شود از شما قول مدال طلا گرفت گفت: امیدوارم این برد امروز تاثیرگذار باشد و بتوانیم بازی های بعد را بهتر و سرحال‌تر ادامه بدهیم. در وزن من قهرمان المپیک و نایب قهرمان المپیک حضور دارند اما خب من هم برای مدال طلا آمده ام، سخت است اما نشد ندارد. می خواهم پرچم را در آسمان بالا ببرم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه