اخبار داغ

صحبتهای عضو هیات ژوری هندبال درباره بازی‌های آسیایی؛

نوری: میزبانی چین بی نقص است/ می توانستیم با اختلاف عربستان را شکست دهیم

نوری: میزبانی چین بی نقص است/ می توانستیم با اختلاف عربستان را شکست دهیم
عضو هیات ژوری رقابت‌های هندبال بازی‌های آسیایی گفت: اگر اشتباهات بچه گانه نبود، با تفاضل گل خیلی بیشتری می‌توانستیم عربستان را ببریم

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به هانگژو؛ میترا نوری عضو هیات ژوری رقابت‌های هندبال بازی‌های آسیایی درباره حضورش در چین اظهار داشت: در نوزدهمین دوره مسابقات آسیایی هانگژو بعنوان ژوری دعوت شدم. هر رشته ورزشی در لیست خود یک ژوری دارد که بعد از تکنیکال دایرکتور و پرزیدنت می‌تواند مسئولیت اجرای مسابقات را برعهده داشته باشد.

وی در خصوص کیفیت برگزاری مسابقات هانگژو گفت: چین علی رغم تمام خوبی‌ها بی‌نقص عمل می‌کند. اگر نقصی هم وجود داشته، بلافاصله در جهت حل کردن آن برآمده‌اند و شرایط میزبانی بسیار عالی است. 

رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در مورد استرسش در حین بازی تیم ملی هندبال ایران با عربستان افزود: بازی پایاپای پیش می‌رفت و بچه‌های ما هم چند صحنه خیلی اشتباهات بچگانه‌ای کردند که اگر آن اشتباهات نبود، با تفاضل گل خیلی بیشتری می‌توانستیم عربستان را ببریم اما ورزش است و این مسایل پیش می‌آید. علی رغم تمام سختی‌ها و استرس‌ها تیم ما توانست با مساوی مقابل عربستان به تساوی برسد و به یک هشتم نهایی صعود کند.

نوری پیش بینی خود را در مورد ادامه بازی‌ها اینگونه بیان کرد: بچه‌های ما به لحاظ فیزیکی، کادر فنی و تدارکی که شده‌اند، چیزی کم نداشتند و اگر خودشان را باور کنند هیچ چیز کم از تیم‌های دیگر ندارند و می‌بایست به این خودباوری برسند که می‌توانند برنده بازی باشند. من همیشه به بچه‌های تیم ملی می‌گویم این است که از شروع تورنمنت باید به فکر طلا باشند وگرنه در مقدماتی حذف می‌شوند. بنابراین هر بازی باید حکم فینال را برای ورزشکار داشته باشد و با تمام وجود برای شایستگی خودش تلاش کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه