اخبار داغ

شرایط عجیبی برای انتخاب بازیکن داشتیم؛

عنایتی: مدعیان قهرمانی لیگ خود را تعطیل کرده‌اند؛ باید ببینیم نتیجه گرفتن چیست!

عنایتی: مدعیان قهرمانی لیگ خود را تعطیل کرده‌اند؛ باید ببینیم نتیجه گرفتن چیست!
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: همه مدعیان قهرمانی لیگ خود را تعطیل کردند و من هم دلایلی دارم که نتیجه گرفتم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ غلام‌رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان پس از بازگشت به ایران از هانگ‌ژو، اظهار داشت: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم حرف‌های کلی را در شرایط بهتر بزنم‌. ان‌شاءالله در یک برنامه کامل با هم نشست می‌گذاریم و هر ۲ طرف صحبت می‌کنیم. نمی‌خواهم الان چالشی صحبت کنم. اجازه بدهید در آرامش باشیم‌‌. به زودی هماهنگ می‌کنم تا مثل قبل که دوستانه حرف زدیم، در این مورد نیز مفصل حرف بزنیم تا اتفاقات خوبی بیفتد.

وی پیرامون علل عدم موفقیت تیم فوتبال امید گفت: باید ببینیم منظور از نتیجه نگرفتن چیست؟ دلایل زیادی دارم که نتیجه گرفتم و رسانه‌ها نیز دلایلی برای نتیجه نگرفتن من دارند. باید در یک جای خوب بنشینم و همدیگر را به چالش بکشیم. در ایران نبودم و اخبار را زیاد دنبال نکردم اما به کشورهایی بازگردیم که الان مدعی قهرمانی در این جام هستند؛ همه لیگ‌های خود را تعطیل کرده و با تمام قوا آمده‌اند. 

عنایتی درباره نحوه آماده‌سازی سایر مدعیان بیان داشت: تیم المپیک عربستان ۹_۸ ماه در اردو است. ازبکستان با ۵_۴ اردو فوق العاده خوب آمده است. قضیه انها فرق دارد و برنامه‌ریزی‌شان نسبت به تیم امید مشخص است. گفتم می‌نشینیم و مفصل حرف می‌زنیم.

وی راجع به بحث جدایی بازیکنان پرسپولیس از تیم امید عنوان داشت: ما لیست ۵۰ نفره داشتیم. آن زمان نه یاسین سلمانی به پرسپولیس رفته بود و شرایط انتخاب بازیکن برای ما عجیب و غریب بود. به ما لیست ۵۰ نفره دادند و گفتند از بین‌شان بازیکنان را برای بازی‌های آسیایی انتخاب کنید. ۵ بازیکن خیلی خوب ما از آلومینیوم به نساجی رفتند و این تیم‌ آسیایی بود.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال در این رابطه تصریح داشت: دست ما بسته شد. باید بنشینیم و با هم کارشناسی صحبت کنیم. من هم از حذف تیم امید خوشحال نیستم زیرا اتفاق خوبی نبود. تلاش خود را کردیم اما روز بد فوتبالی وجود دارد. در این مسابقه هر چه زدیم درون دروازه نرفت. موقعیت‌های خیلی عالی را از دست دادیم. از لحاظ فوتبالی چیزی کم نداشتیم اما شانس با ما یار نبود. اگر یک توپ درون دروازه می‌رفت شرایط فرق می‌کرد.

وی درمورد اینکه آیا همکاری‌اش با تیم امید را ادامه می‌دهد یا نه، گفت: باید بنشینیم صحبت کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه