اخبار داغ

روایت مربی و کاراته‌کاها پس از رقابت‌های امروز؛

ارباب: سعادتی شایستگی مدال خوشرنگ‌تری را داشت/ مهدی‌زاده: یک اشتباه تاکتیکی داشتم

ارباب: سعادتی شایستگی مدال خوشرنگ‌تری را داشت/ مهدی‌زاده: یک اشتباه تاکتیکی داشتم
مربی و کاراته‌کاها پس از رقابت‌های امروز بازی‌های آسیایی به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته پس از کسب مدال برنز فاطمه سعادتی اظهار داشت: مسابقات خیلی سخت بود.فاطمه جنگنده ظاهر شد و برای این مدال زحمت کشید؛ حقش فینال بود که متاسفانه نتوانست فینالیست شود. فاطمه شایستگی فینالیست شدن را داشت. برنامه ما برای مدال برنز نبود و به دنبال مدال‌های خوش رنگ تری بودیم، اما نشد. امیدوارم فردا سارا بهمنیار بهترین مدال را کسب کند.

سرمربی تیم ملی درباره ناکامی آتوسا گلشادنژاد گفت: او بدشانسی آورد و در آخرین ثانیه‌ها شکست خورد و حقش مدال بود. خداراشکر فاطمه سعادتی امروز با مدال خود حق تیم را گرفت.

هروی: دنبال بهانه نیستم اما ورزش روی خوش به ما نشان نداد

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران، اظهار داشت: عملکرد ما با مدال هایمان ارزیابی می شود.بچه ها تمام تلاششان را کردند، اما متاسفانه نتیجه ای که دلخواهمان بود کسب نشد و در کمال ناباوری فقط توانستیم یک مدال بگیریم. خدا را شکر که آن مدال طلا بود. 

وی در ادامه افزود: مهدی زاده مدالش حتمی بود اما روی یک غفلت در ۳۰ ثانیه آخر مدال را از دست داد و متاسفانه اتفاقاتی در این دوره افتاد که بازی ها عجیب و غریب  شد و ورزش روی خوشی به ما نشان نداد. دنبال بهانه نیستم اما روی خوش ورزش را در این مسابقات ندیدیم.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره قدرت های نوظهور آسیا و عملکرد آنها در هانگژو، گفت:  دیدید که برای کسب مدال چکار کردند. چینی ها در بانوان دو طلا گرفتند و یک برنز. در هر صورت آنها برنامه ریزی و تلاش می کنند. ما هم برنامه داشتیم. باید بعد از بازگشت از مسابقات بررسی کنیم که اشکالات کارمان کجا بوده است.

مهدی‌زاده: یک اشتباه تاکتیکی داشتم

امیر مهدی زاده کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در پایان مبارزه اش برای کسب مدال برنز که در آن ناکام ماند گفت: من تمام تلاشم را کردم و قطعا کسی دوست ندارد ببازد. یک اشتباه تاکتیکی داشتم و ضربه پا را خوردم  و دیگر بازی را از دست دادم.  می‌توانستم سومین مدال خود در بازی های آسیایی را بگیرم اما قسمت نشد و شرمنده شدم. تمام تلاشم را کردم اما گاهی یک اشتباه فرصت پیروزی را از ورزشکار می‌گیرد.

سعادتی: خدا را شکر که به برنز رسیدم

فاطمه سعادتی کاراته‌کای کشورمان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: این مدال برای من خیلی شیرین است چون به قرعه سنگینی خورده و از اول با مدال دار ها در یک سمت افتاده بودم. خیلی خوشحالم که توانستم مدال بگیرم. بازی دومم یک اشتباه کوچک انجام دادم و نتوانستم به فینال بروم ولی باز هم خدا را شکر که به برنز رسیدم. امروز همه اعضای تیم حمایتم کردند که از آنها ممنونم. ما با هم همدل هستیم و دوست داریم دیگری مدال بگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه