اخبار داغ

مجربترین مرکز اخذ رتبه‌بندی پیمانکاران

مجربترین مرکز اخذ رتبه‌بندی پیمانکاران
اگر شما نیز تمایل به دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله ما از سایت موسسه ثبتی رتبه همراه ما بمانید تا به طور کامل با این رتبه آشنا گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به کمک رتبه‌بندی پیمانکاران ضمانت کار شرکت‌های پیمانکاری قبل از آغاز یک پروژه برای کارفرما آن‌ها مشخص می‌گردد؛ زیرا به کمک این گرید معتبر سطح توان علمی، بودجه مالی، میزان تخصص و مهارت، میزان سرعت انجام کار و سابقه کاری تعیین می‌گردد و از همین رو امروزه تمامی شرکت‌های پیمانکاری در پی کسب این گرید معتبر هستند. اگر شما نیز تمایل به دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله ما از سایت موسسه ثبتی رتبه همراه ما بمانید تا به طور کامل با این رتبه آشنا گردید.

رتبه‌بندی در سطح پیمانکاران

به طور کلی امروزه رتبه‌بندی‌های بسیار زیادی در سطوح مختلف شکل گرفته‌اند که می‌توان به رتبه‌بندی مشاوران و رتبه‌بندی پیمانکاران اشاره نمود که این مقاله از سایت موسسه ثبتی رتبه را تنها به رتبه‌بندی پیمانکاران اختصاص داده‌ایم. یکی از انواع رتبه‌ها، رتبه در سطح پیمانکاری است که به شرکت‌های مختلفی که در زیر‌گرو‌ه‌های مختلف پیمانکاری فعالیت دارند؛ تعلق دارد که در واقع یک نوع رتبه سنجش کمی و کیفی شرکت‌ها نسبت به رقبا از نظر معیار‌های مختلفی مانند توانایی اجرای پروژه، سطح انجام کار، دانش، بودجه و غیره است.

رتبه‌ بندی پیمانکاران همانند سایر رتبه‌ها از یکسری رده‌های مختلف یک تا پنج تشکیل شده است که سطح یک به عنوان بالاترین سطح شناسایی شده است و لازمه دریافت آن داشتن سطح بالایی از پرسنل متخصص با رزومه کاری قوی، مدرک تحصیلی بالا، بودجه و ابزار کافی برای انجام پروژه‌ها و هم‌چنین توان بالا اجرایی در زمینه انجام پروژه می‌باشد که دریافت آن کار هر شرکتی با تخصص ابتدایی نیست؟

همه شرکت‌ها می‌توانند رتبه پیمانکاری دریافت نمایند؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که خیر تنها شرکت‌هایی قادر به دریافت گرید از طرح رتبه‌بندی پیمانکاران می‌باشند که به عنوان یک شرکت پیمانکاری در سازمان ثبت شرکت‌ها ثبت گردیده باشند که به طور کلی این شرکت‌ها می‌توانند در یازده رشته زیر و به دلخواه متناسب با تخصص خود فعالیت داشته باشند:

  • رتبه پیمانکاری ساختمان
  • رتبه پیمانکاری راه و ترابری
  • رتبه پیمانکاری نیرو
  • رتبه پیمانکاری صنعت و معدن
  • رتبه پیمانکاری کشاورزی و فضای سبز
  • رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات
  • رتبه پیمانکاری نفت و گاز
  • رتبه پیمانکاری آب
  • رتبه پیمانکاری کاوش‌های زمینی
  • رتبه پیمانکاری ارتباطات
  • رتبه پیمانکاری مرمت آثار باستانی

لازم به ذکر است که به دلیل ثبت یک شرکت در یک زمینه خاص، شما تنها قادر به دریافت یک رتبه و در همان حیطه فعالیت ثبت شرکتی خود خواهید بود که از طریق کارشناسان مجرب سایت موسسه ثبتی رتبه پروسه انجام این کار به سرعت طی خواهد گشت و در نتیجه شما عزیزان می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن  رتبه‌بندی پیمانکاران را با بالاترین درجه متناسب با میزان سوابق خود دریافت نمایید.

آیا همه شرکت‌های پیمانکاری می‌توانند رتبه یک را دریافت نمایند؟

در قسمت قبلی ما اشاره کردیم که دریافت رتبه‌بندی از طرح پیمانکاران در سطح یک منوط به داشتن سطح بالایی از دانش، تخصص، بودجه و رزومه کاری قوی است؛ اما با این تفاسیر آیا گرفتن این رتبه فایده دارد. بایستی بگوییم که شاید شما در گام و ابتدایی آغاز به کار در این راه نتوانید رتبه یک را  از کسب نماید اما به آسانی می‌توانید رتبه پنج  را دریافت نمایید که از لحاظ امتیاز‌بندی رتبه یک تا پنج از مزایای یکسانی برخوردارند و تنها حسن دریافت رتبه‌های بالاتر رتبه‌بندی پیمانکاران در این است که شما رزومه کاری قوی‌تر داشته‌اید،

با ما در مقاله رتبه‌بندی پیمانکاران همراه باشید.

پروژه‌های بیشتر و موفق‌تری را به سرانجام رسانده‌اید و در نتیجه  بین رتبه پنج یا یک اختلاف چندانی وجود ندارد و به راحتی و با گذشت کمی زمان شما می‌توانید رتبه‌های بالاتر را از آن خود کنید.

بنابراین در گام ابتدایی تمامی شرکت‌ها می‌توانند با در اختیار داشتن یکسری مدارک هویتی و شناسایی مختلف سطح پنج از این گرید را دریافت نموده و از محاسن ذکر‌شده در این مقاله بهره‌مند گردند و به مرور زمان و با افزایش رزومه، تجربه، بودجه گرید خود را ارتقا دهند و سطوح بالاتر آن را کسب نمایند.

موسسه حقوقی ثبتی رتبه

یکی از موسسه‌های حقوقی با سابقه کاری بالا در عرصه کمک به متخصصین در زمینه دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران و سایر رتبه‌های مورد نیاز؛ موسسه ثبتی رتبه می‌باشد که  شما عزیزان می‌توانید برای دریافت سریع‌تر این رتبه با سطحی بالاتر از کارشناسان مجرب مجموعه ما و مشاورین آگاه در این عرصه کمک بگیرید و به سرعت نسبت به دریافت این گرید اقدام فرمایید.

حسن داشتن این گرید چیست؟

اگر اسم رتبه‌بندی پیمانکاران را به طور مکرر از طریق کارفرما‌ها شنیده باشید و تازه قدم به مسیر ثبت شرکت خود در زمینه رتبه‌بندی پیمانکاران گذاشته باشید حتما در به در دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید که بایستی بگوییم به کمک این گرید معتبر شما امکان حضور در تمامی مناقصات مختلف دولتی و خارجی را پیدا می‌کنید؛ می‌توانید با شرکت‌های مختلف داخلی یا خارجی قرارداد ببندید، وامی بیشتر از سایر بانک‌ها با زبان باز‌پس‌دهی طولانی‌تر دریافت نمایید و اعتبار بیشتری در بین رقبا کسب نمایید و از طرفی همگان با شما و سابقه کاری‌تان آشنا گردند.

در صورت تمایل به بهره‌مندی ازاین مزایا فراوان شما عزیزان می‌توانید همین حالا به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه نموده و تحت نظر بهترین کارشناسان گرید رتبه‌بندی پیمانکاران  را در بالاترین سطح ممکن دریافت نمایید.

مدارک لازم برای دریافت این گرید چیست؟

برای دریافت این رتبه به مدارک شرکت و هم‌چنین اعضا اصلی هیئت مدیره و مدیره نیاز است که در یک تقسیم‌بندی مدارک شامل موارد زیر می‌باشند:

مدارک مختص به شرکت: آخرين اظهارنامه مالیاتی، آدرس، تلفن و غیره از مدارک لازم برای دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران است.

مدارک مختص به افراد اصلی شرکت: مدارک تحصیلی اعضا، کارت ملی، شناسنامه، گواهی معافیت یا پایان خدمت و سایر موارد که در هنگام ارائه مشاوره کلیه مدارک مورد نیاز توسط کارشناسان ما به اطلاع شما عزیزان خواهند رسید.

چگونه این گرید را دریافت نماییم؟

پروسه عادی انجام دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران به دلیل عدم داشتن آگاهی کافی در شفاف‌سازی تک تک مراحل توسط فرد یا افراد عادی بسیار زمانبر است و به همین خاطر شما عزیزان می‌توانید با گرفتن یک مشاوره سرعت انجام این کار را بالا ببرید که در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به سایت موسسه ثبتی رتبه از دانش پرسنل ما در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین رتبه را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

چرا موسسه ثبتی رتبه را انتخاب نماییم؟

کادر تخصصی مجموعه ما متشکل از تعدادی پرسنل موفق،کاربلد و با سابقه می‌باشند که در زمینه‌های مختلف مانند دریافت رتبه‌بندی پیمانکاران به حد کافی دانش دارند و روزانه به بسیاری از شرکت‌ها در این زمینه اطلاعات ارائه می‌دهند و از همین رو شما عزیزان می‌توانید از طریق کارشناسان مجرب مجموعه ثبتی رتبه این گرید معتبر و جهانی را با بالاترین سطح آن دریافت نمایید. ممنون که تا پایان مقاله رتبه‌بندی پیمانکاران از سایت موسسه ثبتی رتبه همراه ما بودید.

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه