اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

خون شهید بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین است

خون شهید بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین را خون شهید دانست و گفت: منطق شهادت در قرآن کریم منطق شاید و پیروزی و منطق حیات و به مقصد رسیدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امشب در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه خدا را شاکریم ما را میهمان شهدا کرد اظهار کرد: در این گونه مجالس احساس مهمانی داشته باشید برای میزبانی که خود مهمان خداست.

وی با بیان اینکه این مجلس برای آن است که از شهدا کسب حیات کنیم گفت: شهید فقط زنده نیست فقط حیات ندارد بلکه زنده‌کننده و حیات‌بخش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت والاترین هدیه الهی و مزد جهاد است که به برترین بندگان خدا اعطا می‌شود افزود: خداوند متعال در قبال حیات مادی که شهید در راه دین می‌دهد به او حیات طیبه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شهید به هدف خلقت رسیده است گفت: منطق شهادت در قرآن کریم منطق شاید و پیروزی و منطق حیات و به مقصد رسیدن است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهدا به ما جامانده‌ها می‌گویند اگر با خدا باشید و در مسیر دین و حقیقت حرکت کنید از هیچ قدرتی ترسی نخواهید داشت افزود: مجلس شهدا مجلس کسب حیات و میثاق وفاداری است تا در این مسیر پیش رویم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه