اخبار داغ

عزیزی در گفتگو با دانا:

جبهه دیپلماسی ایران در کنار جبهه مقاومت فلسطین ایستاده است

جبهه دیپلماسی ایران در کنار جبهه مقاومت فلسطین ایستاده است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مقاومت در میدان جنگ به خوبی نقش آفرینی می کند و در کنار آن، جبهه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نیز در حمایت از مقاومت نقش آفرینی می کند.

ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی راه دانا در این باره گفت: یکی از موضوعات مهمی که امروز جامعه جهانی با آن رو به رو است اقدامات جنایت کارانه رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه اگرچه اقدامات رژیم صهیونیستی در ادامه عملیات جهادی نیروهای مقاومت فلسطین صورت گرفته است، اما تا زمانی که اسرائیل به این اشغال پایان ندهد این نبرد ادامه خواهد داشت تصریح کرد: خاک فلسطین متعلق به ملت مظلوم این کشور است و اسرائیل باید از منطقه اخراج شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اقدامات دستگاه دیپلماسی کشورمان در زمینه حمایت از جبهه مقاومت، تصریح کرد: باید وزارت امور خارجه از همه ظرفیت های موجود منطقه ای و همچنین ظرفیت های دیپلماسی پارلمانی و دولتی استفاده کند تا ضمن معرفی اهداف رزمندگان مقاومت، به ددمنشی های رژیم صهیونیستی تاکید کرده و به برجسته سازی آن در جهان اسلام و جامعه بین الملل بپردازد.

عزیزی با بیان اینکه باید تمام کشورهای منطقه و دولتهای آزادی خواه بر نگاه بشر دوستانه در فلسطین تاکید کنند، ادامه داد: اقدامات حمایتی از حقوق بشر باید حقیقی باشد تا با نقش آفرینی درست جلوی اقدامات رژیم صهیونیستی را گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در میدان جنگ به خوبی نقش آفرینی می کند و در کنار آن جبهه دیپلماسی جمهور اسلامی ایران نیز در حمایت از مقاومت نقش آفرینی خوبی کرده است؛ دولت و دستگاه دیپلماسی در این زمینه اقداماتی را انجام داده اما لازم است این اقدامات گسترده تر و با هم افزایی حوزه پارلمانی برای یک اقدام مشترک ، کار مشترک و هدف مشترک به پیروزی جبهه مقاومت منتهی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه