اخبار داغ

استقلالی‌ها چه گفتند؟!

حسینی: غیر از آزادی در جای دیگری بازی نمی‌کنیم/ چشمی: حق استقلال است که در آزادی بازی کنیم

حسینی: غیر از آزادی در جای دیگری بازی نمی‌کنیم/ چشمی: حق استقلال است که در آزادی بازی کنیم
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل هوادار به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین حسینی درباره پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل هوادار گفت: خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و یکی از پیروزی‌های دلچسب استقلال را رقم زدیم. امروز اتفاق خوبی بود که بانوان هوادار هم در ورزشگاه حضور داشتند و امیدواریم که در بازی‌های بعدی هم در کنار ما باشند و تماشاگران بیشتری در بازی‌های آینده به ورزشگاه بیایند.

وی درباره اینکه استقلالی‌ها حاضر نیستند غیر از تهران در شهر دیگری بازی کنند، عنوان کرد: این حق مسلم ما است که در زمین خودمان بازی کنیم، چمن ورزشگاه آزادی هم دیدید که خیلی خوب است و اگر بخواهیم در اکباتان هم بازی کنیم مثل بازی بیرون از خانه برای ما می‌شود و مطمئن باشید که ما غیر از آزادی در جای دیگری بازی نمی‌کنیم. به نظر من چمن آزادی نسبت به هفته‌های گذشته بهتر بود و در بازی بعدی هم در اینجا بازی می‌کنیم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سؤال که درباره کاهش قرارداد با آنها صحبت کرده‌اند، تصریح کرد: به نظر می‌آید که سقف بودجه‌ای که امسال گذاشتند کار درستی نبودند و از طرف دیگری هم سهمیه تیم‌ها را کم کردند و خیلی از بازیکنان می‌توانستند در لیگ برتر بازی کنند و بیرون ماندند. به نظر من فکر درستی پشت این تصمیمات نبود. من در اول فصل هم تا جایی که توانستم به باشگاه کمک کردم و امیدوارم که تعاملی بین بازیکنان و باشگاه باشد تا سقف را رعایت کنیم.

حسینی درباره عملکرد خودش در بازی با هوادار خاطرنشان کرد: من در 15 دقیقه اول خیلی تمرکز لازم را نداشتیم. این شرایط به تعطیلی لیگ برمی‌گردد چون ما بعد از چند هفته بازی می‌کردیم و در ابتدای بازی 2 گل خوردیم. خداراشکر که به بازی برگشتیم و در بین دو نیمه هم کادر فنی صحبت‌هایی داشتند و توانستیم به بازی برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که «استقلال علی‌رغم تمامی مشکلات نتایج خوبی گرفته است و در صدر جدول قرار دارد. چه موضوعی باعث می‌شود که تیم از این روند خارج شود؟‌»، گفت: من قبلاً هم گفتم، بعد از آشتی نکونام و خطیر خیلی خوشحال شدم، به هر حال ذهن بازیکنان درگیر می‌شود. ما سال گذشته یکی از تیم‌های خوبی لیگ بودیم و همان مشکلاتی که داشتیم روی کار ما تأثیر گذاشت و خدا را شکر که رابطه مدیریت و سرمربی تیم خوب شد و همه در کنار هم کار می‌کنیم. 

چشمی: حق استقلال و هواداران است که در آزادی بازی کنیم

روزبه چشمی درباره برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: دو گل بچگانه خوردیم اما خدا را شکر به بازی برگشتیم و برنده شدیم. کادرفنی تأکید کرده بود شروع‌مان بد نباشد اما این اتفاق نیفتاد و خوب شروع نکردیم. بازیکنان در ادامه جنگیدند.

وی در مورد صدرنشینی استقلال با وجود یکسری مشکلات تصریح کرد: از حالا زود است درباره صدرنشینی صحبت کنیم چون امتیازها نزدیک است. تلاش می‌کنیم هر بازی سه امتیاز را بگیریم. اگر مشکلاتی وجود دارد بیرون از بازی‌هاست. پس از خوردن گل دوم، بازیکنان به لحاظ روحی - روانی بهم ریختند ولی خیلی زود برگشتند.

هافبک استقلال در واکنش به میزبانی آبی‌پوشان در خارج از تهران خاطرنشان کرد: حق هواداران و بازیکنان است که در آزادی بازی کنیم. چمن ورزشگاه به نسبت چند هفته گذشته بهتر شده است. حق هواداران و تیم است که در خانه بازی کنند.

چشمی در خصوص کاهش رقم قرارداد بازیکنان استقلال یادآور شد: این بحث درون خانواده است و ان‌شاء‌الله جلسه می‌گذاریم و حل می‌شود.

وی گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و چه آقایان و چه بانوان که اگر نبودند شاید سخت می‌شد که به بازی برگردیم و سه امتیاز را بگیریم. دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم ظرفیت بیشتری به هواداران آقا و خانم داده شود. با اینکه ظرفیت کمی به هواداران داده شد، لذت بیشتری بردیم.

نیک‌نفس: از سال قبل و امسال طلب داریم

زبیر نیک‌نفس پس از پیروزی استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: بازی کمی سخت شد، ولی خدا را شکر توانستیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم و شرمنده هواداران نشدیم. دل‌مان برای آنها تنگ شده بود و امیدواریم حضور آنها ادامه‌دار باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکرش را می‌کرد استقلال بتواند شکست ۲ بر صفر را با پیروزی عوض کند،‌ گفت: واقعیتش این است که ما به چیزی به جز این فکر نمی‌کردیم. هواداران و بانوان آمده بودند و نمی‌خواستیم ناراحت برگردند. همه تلاش‌مان را کردیم و خدا را شکر جواب گرفتیم. ما همیشه تلا‌ش‌مان را می‌کنیم، ولی حضور آنها خیلی کمک می‌کرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد مشکلات مالی این باشگاه یادآور شد: باشگاه در حال تلاش است، ولی ما از سال قبل و امسال طلب داریم و امیدواریم مشکلات حل شود.

نیک‌نفس در پایان یادآور شد: فقط یک مورد می‌خواهم بگویم و آنهم این است که تا نیم‌فصل در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. این صحبت‌هایی که می‌کنند و می‌گویند جای دیگر بازی کنیم منطقی نیست.

هاشمی‌نسب: آقای مهدی! با تلفن دوستان‌تان مرا از روی نیمکت بلند نکنید

مهدی هاشمی‌نسب پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: در نیمه اول تمرکزمان پایین بود و متأسفانه دو گل خوردیم. در نیمه دوم توقعی که از بازیکنان داشتیم به نحو احسن پیاده کردند و استقلال واقعی بودند.

مربی استقلال با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه و تشویق شدنش از سوی آنها تصریح کرد: ماهیت هواداران استقلال برای من معلوم است. دست تک تک‌شان را می‌بوسم که معرفت به خرج دادند.

هاشمی‌نسب اظهار داشت: باید تشکر ویژه از سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات کنم که در ۴ بازی با وجود اینکه کارت نداشتم با تلفن دوستان‌شان اجازه دادند روی نیمکت بنشینم اما خواهش می‌کنم با تلفن کسی من را را از روی نیمکت بلند نکنند. امروز من را از روی نیمکت بلند کردند.

«لطفاً برای من کار غیرقانونی انجام ندهید». مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اگر کار من قانونی است که روی نیمکت می‌نشینم ولی اجازه ندهید با تلفن کسی غیرقانونی روی نیمکت بنشینم که امروز همکاران‌تان با لحن بد بگویند بفرمایید بالا! من مهدی هاشمی‌نسب هستم و خاک این فوتبال را خورده‌ام. می‌دانم چه دوستانی به شما زنگ زدند که روی نیمکت ننشینم. سر فرصت حتماً حرف می‌زنم. آقای سهیل مهدی! اجازه نمی‌دهم کسی با تلفن من را از روی نیمکت بلند کند.

مرادمند: به چه علت باید بیرون از خانه بازی کنیم؟

محمدحسین مرادمند درباره برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: خدا را شکر که شرمنده هواداران استقلال نشدیم، هوادارانی که پس از چند وقت به ورزشگاه آمدند. جو ورزشگاه بی‌نظیر و عالی بود و از تشویق‌های‌شان لذت بردیم. شک نکنید وقتی می‌گویند هواداران یار دوازدهم تیم هستند یعنی همین. آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند.

وی در مورد مشکلات مالی استقلال تصریح کرد: بهتر است از این فضا بیرون بیاییم، چون خسته شدیم. از فوتبال حرف بزنیم تا لذت ببریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال راجع به بحث برگزاری بازی‌های خانگی آبی‌پوشان در بیرون از تهران گفت: امروز دیدید که در ورزشگاه خودمان بازی کردیم و با این هواداران، بازیکنان در نیمه دوم به این فکر می‌کردند که می‌توانیم بازی را برگردانیم. جو بازی را در ورزشگاه خانگی دیدید. به چه علت باید بازی‌های ما به بیرون از تهران برود؟ فقط بحث بازی پرسپولیس و النصر عربستان مطرح بود، اما الان کیفیت چمن ورزشگاه آزادی بهتر شده است.

رضاوند: تماشاگران نبودند نتیجه تغییر نمی‌کرد

آرش رضاوند پس از پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل هوادار گفت: خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم. این برد برای هواداران است، چون حضور آنها باعث شد بازی را برگردانیم. بازی خوبی بود و هواداران و تماشاگران لذت بردند و خدا را شکر برنده شدیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مشکلات مالی استقلال همچنان پابرجاست، گفت: بدهی‌ها مانده ولی تمرکزمان روی بازی‌ها است و سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم تا مسئولان هم مشکلات را حل کنند.

هافبک استقلال در رابطه با تأثیر حضور تماشاگران در تغییر نتیجه گفت: اگر هواداران نبودند این نتیجه رقم نمی‌خورد. بعد از ۲ بر صفر، هوادار کمک می‌کند تا نتیجه برگردد. دم‌شان گرم که امروز آمدند و تشویق کردند.

رضاوند در مورد اینکه گفته می‌شود گل دوم مهرداد محمدی آفساید بوده است، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم پاس اول در آفساید بوده باشد. اگر آفساید هم باشد، از گوشه زمین بود و چیزی نبود که خیلی تأثیرگذار باشد. این نبوغ مهرداد محمدی بود که توپ را گل کرد. این اصلاً‌ آفساید حساب نمی‌شود و یک توپ مرده به گل رفت و زیاد تأثیرگذار نبود.

«آیا راضی هستید رقم قرارداد خود را برای ثبت قرارداد بلانکو کم کنید؟» وی در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: در صحبت‌هایی شده، قرار است به نتایجی برسیم و باشگاه و بازیکنان با هم صحبت کنیم.

هافبک استقلال در واکنش به این موضوع که بازیکنان استقلال چطور راضی به کم کردن قرارداد خود خواهند شد؟ گفت: الان ۵۰ درصد از طلب سال قبل مانده و امسال هم ۱۰ درصد گرفتیم. اگر واقع‌بینانه باشیم هشت ماه در سال قبل پول نگرفتیم. بازهم باید صحبت کنیم تا این مشکلات حل شود.

رضاوند گفت: شنیدم قرار است بازی را از تهران به کیش یا جای دیگر ببرند. امروز کیفیت زمین خیلی خوب بود. ما استقلال تهران هستیم و جای دیگر اینقدر هوادار به ورزشگاه نمی‌آید. از مسئولان می‌خواهم اجازه دهند همین‌جا بازی کنیم.

وی در رابطه با امیدواری‌اش برای دعوت به تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم و این به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. تا جایی که بتوانم توانم را می‌گذارم تا به تیم ملی دعوت شوم.

مهدی‌پور: مشکلات را در خانواده استقلال حل می‌کنیم

مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی ۳ بر ۲  استقلال مقابل هوادار گفت: هوادار تیم فوق العاده خوبی بود. ۴-۵ بازیکن این تیم  قبلاً در استقلال  بازی می‌کردند و از دوستان قدیمی ما هم هستند.  نیمه دوم تیم را هواداران تشویق کردند و به خاطر حضور گرم هواداران‌مان دست تک‌تک‌شان را می‌بوسیم که تیم را رو به جلو هل دادند. سه امتیاز را مدیون تلاش بازیکنان، کادرفنی و هواداران هستیم.

وی درباره میزبانی استقلال در خارج از تهران عنوان کرد:  سه امتیاز را به خاطر حضور هواداران داریم و نمی‌توانیم از حضور هواداران بهره‌مند نشویم. ورزشگاه آزادی فقط در بازی پرسپولیس و النصر وضعیت افتضاحی داشت ولی بعد آن در بازی نساجی و الهلال شرایط چمن خوب بود. امروز هم چمن شرایط خوبی داشت و ما اصلاً نمی‌توانیم در شهر یا ورزشگاهی دیگر بازی کنیم. اگر در ورزشگاه پاس قوامین هم بازی کنیم بازهم شرایط  میزبانی نداریم. باید در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران‌مان به میدان برویم.

مهدی‌پور در خصوص کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو گفت: قرار است در باشگاه و خانواده خودمان این موضوع را بررسی‌ کنیم، چیزی نیست که الان بتوانیم در موردش صحبت کنیم.

هافبک استقلال درباره وضعیت صدرنشینی این تیم گفت: استقلال امروز شخصیت خودش را نشان داد و شرایط تیم خوب است. ۳ بر ۲ برنده شدیم، استقلال نیاز به پشتیبانی دارد و بازیکنان از همه لحاظ باید حمایت شوند تا در کورس بمانیم. باید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و غیر از این نباید باشد.

مهدی‌پور در خصوص استوری‌‌های بازیکنان، گفت: یکسری مشکلات داشتیم که در موردش صحبت کردیم. تعاملاتی انجام دادیم  و قرار شد مسائل خانوادگی حل شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه