اخبار داغ

حضور ۵۰ بانوی کارآفرین در نمایشگاه کرج

حضور ۵۰ بانوی کارآفرین در نمایشگاه کرج
مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه پاییزه با حضور ۵۰ بانوی کارآفرین استان البرز در حسینیه مسجد جامع گوهردشت کرج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل تیتر یک؛ زینب حسینی گفت: نمایشگاه پاییزه بانوان کارآفرین استان البرز در حسینیه مسجد جامع گوهردشت کرج برگزار شد.

مسئول برگزاری نمایشگاه ادامه داد: در این رویداد ۵۰ بانوی کارآفرین، هنرِ دست و فعالیت‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

حسینی افزود: مهمترین هدف ما از برگزاری این رویداد، معرفی کسب‌وکار‌های آنلاینِ بانوان و‌ شناساندن آن‌ها به مخاطبین است.

این مسئول تصریح کرد: حدود ۹۰ درصد از بانوانی که در این رویداد آثار خود را به نمایش گذاشتند، در بستر آنلاین فعال هستند و هیچ مغازه‌ای ندارند.

وی گفت: امروز کسب‌وکار‌های آنلاین گوی سبقت را از کسب‌وکار‌های حضوری گرفته‌اند و با اندکی حمایت می‌توانند باعث رونق اقتصاد هنر در البرز شوند.

حسینی ادامه داد: کسب‌وکار‌های خانگی بسیار زودبازده هستند و امروز باید متولیان اقتصادی استان شناسنامه‌ای از این ظرفیت تهیه کنند تا نیاز مردم استان از طریق محصولات این کارآفرینان تأمین شود.

این مسئول افزود: باید با برگزاری نمایشگاه‌هایی به صورت فصلی و حتی ماهانه بستر فروش محصولات بانوان کارآفرین استان مهیا شود، زیرا البرز جزء استان‌های نخست در داشتن کارآفرینان برجسته در کشور است.

وی تأکید کرد: این نمایشگاه به صورت تخصصی در حوزه پوشاک اسلامی محتوای بسیار ارزنده‌ای را برای بانوان محجبه با تخفیفات بسیار مناسب عرضه می‌کند.

حسینی گفت: استان البرز ظرفیت بی‌نظیری در حوزه کسب‌وکار‌های خانگی دارد و باید بستر حمایت از این عزیزان فراهم شود تا به رونق در تولید برسیم، زیرا بانوان کارآفرین استان در طول سال‌های اخیر امتحان خود را پس داده‌اند و در تمامی نمایشگاه‌ها حضور فعال داشته و دارند.

این مسئول در خاتمه با بیان اینکه بازاریابی و بازارسازی نیاز امروز کسب‌وکار‌های خانگی است، خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل بانوان کارآفرین البرزی فراهم کردن بستر فروش است، و‌ امیدواریم مسئولین با دیدن توانمندی‌های این عزیزان عرصه را برای رشد آن‌ها فراهم کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه