اخبار داغ

آلومینیوم 1 – ذوب آهن 1؛ تراکتور 3 – نساجی صفر؛ ملوان 2 – سپاهان 3؛

لیگ برتر فوتبال|تراکتور عقده گشایی کرد/ قوی سپید در قامت گربه سیاه!

لیگ برتر فوتبال|تراکتور عقده گشایی کرد/ قوی سپید در قامت گربه سیاه!
هفته نهم رقابتهای لیگ برتر با برگزاری 5 بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز نخست هفته نهم رقابتهای لیگ برتر با برگزاری 5 بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

آلومینیوم میزبان ذوب آهن بود. در نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم ابتدا آلومینیوم به گل رسید و سپس ذوب آهن دردقیقه آخر جبران کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
آلومینیوم 1
گل: مهران موسوی (55)

ذوب آهن 1
گل: مهرداد رضایی (90)


تراکتور تیم ناکام هفته های اخیر در خانه به مصاف نساجی رفت. تراکتور بحران زده که نمی خواست ناکامی دیگری را تجربه کند، بازی را تهاجمی آغاز کرد و به گل رسید تا با برد به رختکن برود. در نیمه دوم حملات میزبان ادامه یافت و گلهای بعدی را به ثمر رساند تا سرانجام به جاده برد بازگردد.
تراکتور 3
گل: گوستاوو واگنین (30)، آلوارو خیمنز (73)، عارف رستمی (76)

نساجی صفر
گل:-


سپاهان مدعی از ملوان پذیرایی کرد. سپاهان که بعد از ماجراهای لیگ قهرمانان تمرکز نداشت بازی را بدون تمرکز و بدون روحیه آغاز کرد و همین سبب شد تا ملوان گل بزند اما سپاهان خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساند. ملوان از دست از حمله نکشید و گل دوم را به ثمر رساند اما سپاهان در ثانیه های تلف شده نیمه نخست آن را جبران کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم این ملوان بود که بهتر بازی کرد و سرانجام با اشتباه مدافع سپاهان گل برتری را زد تا ملوان دوباره در قامت گربه سیاه سپاهان را متوقف کند. 
سپاهان 2
گل: رامین رضاییان (29)، رضا اسدی (45+6)

ملوان 3
گل: رضا جعفری (16، پنالتی، 43)، میلاد زکی پور (90+3، اتوگل) 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه