اخبار داغ

انبارلویی در گفتگو با دانا:

کسانی که دوگانه جنگ و صلح را القا می کنند عقل سیاسی ندارند

کسانی که دوگانه جنگ و صلح را القا می کنند عقل سیاسی ندارند
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان نزدیک به حسن روحانی عقل سیاسی خود را از دست داده است چون ترسو هستند و منطقشان منطق تسلیم در برابر غرب است.

کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با انتقاد از تلاش محمدجواد ظریف و حسن روحانی برای القا دوگانه جنگ  و صلح در کشور و امکان کشیده شدن دامنه جنگ غزه به ایران گفت: جریانی که از تفکرات لیبرال تغذیه می کند از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کرد در مسیر رهنمودهای امام خمینی مانع تراشی کند.

وی با اشاره به اینکه اینها عافیت طلبانی هستند که زمانی به حاکمیت راه پیدا کردند و اقدامات آنها همواره مانعی بر سر راه انقلاب اسلامی بوده است ادامه داد: اینکه می گویند  اگر جنگ شود بمب بر سر مردم خواهد بود نه مسئولان یا خودشان را به نادانی زدند یا واقعا نادان هستند.

این فعال سیاسی عنوان کرد: مگر نه اینکه وقتی عراق به ایران حمله کرد منافقین بزرگترین مقامات کشور را ترور کردند، مگر اینها مقامات کشور ما نبودند که پشت سر هم با ترور به دست منافقین شهید می شدند.

انبارلویی با بیان اینکه ادعای این آقایان برای ایجاد دوگانه جنگ و صلح از اساس باطل است گفت: آمریکا و اسرائیل قدرت حمله به ایران را ندارند، بیش از یک ماه است که از مقابله با یک گروه کوچک به نام حماس در غزه ناتوان هستند و در باتلاق جنگ با جریان مقاومت فلسطین گرفتار شدند.

وی با نگاهی تاریخی به گذشته رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در سال 1948 رژیم صهیونیستی در جنگی تمام عیار بخش اعظمی از کشورهای عربی را گرفت، اما امروز در مقابل حماس نمی تواند کاری از پیش ببرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر در ایران اراده ای برای جنگ با رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد در بین مقامات اسرائیلی و آمریکایی این اراده وجود ندارد .

انبارلویی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته هیچ کدام از این چهره ها درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی موضع روشنی اتخاذ نکردند تصریح کرد: موضع آقایان روحانی، ظریف، آخوندی و باقی جریانی که دل در گرو غرب دارند نسبت به بمباران مساجد، بیمارستان ها، مدارس و کلیساها چه بوده است!؟

وی با تاکید بر اینکه مردم دنیا در کف خیابان ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند و اینها در کاخ های خود نشستند و فکر می کنند که اگر سکوت کنیم در امنیت خواهیم بود گفت: ما با کسی جنگ نداریم اما اگر آمریکا یا اسرائیل با انقلاب اسلامی سر جنگ دارند باید تصمیم بگیریم که مقاومت کنیم یا تسلیم شویم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه منطق غربگرا ها تسلیم شدن در برابر آمریکا و اروپا است عنوان کرد: دولتمردان روحانی روزی تسلیم نامه برجام را در این کشور امضا کردند، منطق اینها به دنبال تسلیم و ذلت است، اما منطق انقلاب مقاومت و ایستادگی است.

انبارلویی با اشاره به اینکه تمام نخبگان جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی موضع گیری کرده و خواستار آتش بس هستند گفت: کسانی که در فتنه پاییز سال گذشته به بهانه مرگ طبیعی یک دختر، پرچم حقوق بشر بلند کردند، امروز در برابر تکه تکه شدن بدن کودکان و زنان بی گناه غزه سکوت کرده و دم از حقوق بشر نمی زنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: جریان نزدیک به حسن روحانی عقل سیاسی خود را از دست داده است، ترسو هستند و منطقشان منطق تسلیم است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه