اخبار داغ

در خانه هنرمندان؛

نشست «آیا من یک مربی «هنر» هستم؟» برگزار می‌شود

نشست «آیا من یک مربی «هنر» هستم؟» برگزار می‌شود
انجمن هنرمندان نقاش ایران و موسسه پژوهش در هنر و علوم تربیتی «نگره» نشست «آیا من یک مربی «هنر» هستم؟» را ۲۵ آبان ماه در خانه هنرمندان برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انجمن هنرمندان نقاش ایران و موسسه پژوهش در هنر و علوم تربیتی «نگره» نشستی با همه مربی، معلمان و علاقه‌مندانی که دغدغه آموزش در هنر و از طریق هنر برای کودک و نوجوان را دارند، برگزار می کند. 

مدیر این انجمن در توضیح چرایی برگزاری این نشست گفت: ما در مسیر مربیگری خود همواره با پرسش‌های بی‌شماری پیرامون چرایی و چگونگی آموزش هنر مواجهیم؛ عدم آگاهی و شناخت، پیمودن راه را برای‌مان دشوارتر می‌کند و سبب دلسردی‌مان از ادامه آن خواهد شد. از این رو می‌خواهیم با تکیه بر تجربه‌های پیشین و سهیم شدن در آموخته‌هایمان، با یکدیگر به گفتگو بنشینیم و با نگاهی تازه به مسیر آموزش هنر بنگریم و سنجیده‌تر و آگاهانه‌تر عمل کنیم.

قرار است این نشست پنجشنبه ۲۵ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار شود. 

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ تا روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه با شماره تلفن ۰۹۳۳۱۱۴۷۹۵۴ تماس و ثبت نام کنند. 

این نشست کاری از کارگروه آموزش کودک و نوجوان انجمن هنرمندان نقاش ایران و با تلاش فریماه تابعی، ثریا حبیبی، هیوا عزت‌پور، لیلاغفاری،پرستو غلامحسینی، یاسمن پورمختار از اعضای انجمن و با همکاری فرشته صاحب‌قلم،مرضیه طلایی، آرزو یاغلی از موسسه نگره برگزار خواهد شد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه