اخبار داغ

آخرین وضعیت ووشو به روایت رئیس فدراسیون؛

صدیقی: با کسب 12 مدال در بازیهای آسیایی پیشرفت خوبی در عرصه قهرمانی داشتیم

صدیقی: با کسب 12 مدال در بازیهای آسیایی پیشرفت خوبی در عرصه قهرمانی داشتیم
رئیس فدراسیون ووشو گفت: سالجاری اگرچه سال بسیار شلوغی برای فدراسیون ووشو بود اما عملکرد بسیار خوب و نتایج خوبی رقم خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در خصوص عملکرد این فدراسیون و تیم ملی ووشو ایران پس از بازی‌های آسیایی اظهار داشت: امسال اگرچه سال بسیار شلوغی برای فدراسیون ووشو بود اما عملکرد بسیار خوب و نتایج خوبی در میدان‌های بزرگی مثل بازی‌های آسیایی رقم خورد. ما با کسب مجموع 12 مدال در بازی‌های آسیایی، توانستیم پیشرفت خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: نیمی از این مدال‌ها را دختران ما به دست آوردند و ما در بخش کوراش زنان، 2 مدال نقره و یک برنز به دست آوردیم که برای اولین بار حاصل شد. ما در مسابقات قهرمانی آسیا هم شرکت کردیم و در مسابقات کامبت گیمز هم حضور داشتیم، 2 مدال طلا 3 نقره و یک برنز به دست آوردیم.

صدیقی درباره برنامه‌‌های پیش روی فدراسیون ووشو گفت: برای مسابقات قهرمانی جهان ووشو و کوراش آماده می‌شویم و در ادامه بازی‌های داخل سالن آسیا در اسفند ماه برگزار می‌شود و رقابت‌های لیگ جونان و بزرگسالان هم در ادامه برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور هاشمی برای ما و خانواده ووشو بسیار نویدبخش بود و یک موج خوبی برای فدراسیون ما ایجاد کرد. ایشان با توجه به اینکه سابقه خوبی دارند، می‌توانند باعث ایجاد روزهای خوبی در ورزش کشور شوند و امیدوارم با حمایت هایی که انجام می‌شود، روند‌های مدال‌آوری خود را ادامه دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه