اخبار داغ

هفته شلوغ اصفهانی‌ها؛

لیگ برتر والیبال زنان| جدال سپاهان و سایپا با حریفان برای رده نخست

لیگ برتر والیبال زنان| جدال سپاهان و سایپا با حریفان برای رده نخست
پنجمین هفته لیگ برتر زنان با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که سایپا و سپاهان برای رتبه نخست جدول تلاش خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته پنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه سوم آذر با سه دیدار در شهرهای اصفهان (دو دیدار) و رفسنجان پیگیری می‌شود.

در این هفته که دو دیدار به صورت همزمان در شهر اصفهان برگزار می‌شود و روز شلوغی برای والیبال دوستان این شهر خواهد بود، سپاهان در سالن شهید میثمی میزبان هوران است و در این دیدار خانگی برای کسب سه امتیاز بازی و راه یابی به رده نخست جدول تلاش خواهد کرد.

شاگردان فریبا صادقی که تاکنون باختی تجربه نکرده‌اند، تنها با یک امتیاز کمتر (3 برد و 8 امتیاز) در رده دوم قرار گرفته و در صدد افزایش امتیاز و جایگزینی در رده نخست به جای تیم سایپا هستند. از سوی دیگر هوران با 2 برد و 4 امتیاز در رتبه چهارم جدول جای گرفته و با توجه به شکست هفته گذشته برابر مس رفسنجان به دنبال کسب سومین پیروزی و بهبود امتیازات خود در جدول رده‌بندی خواهد بود.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و مهرسان دیگر دیدار همزمان هفته پنجم در شهر اصفهان است. در این دیدار که از ساعت 11 در سالن ملت برگزار خواهد شد، تهرانی‌ها این بار خارج از خانه به دنبال کسب سومین پیروزی هستند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند. شاگردان فاطمه رشیدی با 2 برد و 7 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند و ذوب آهن با یک پیروزی و 3 امتیاز در جایگاه ششم جای گرفته و برابر حریف کار دشواری برای افزایش امتیازات خود پیش رو دارد. البته با توجه به این که شاگردان میترا شعبانیان در بازی هفته گذشته خود برابر پیکان 3 بر 2 به پیروزی رسیدند با انرژی مضاعف در این دیدار خانگی برابر مهرسان قرار خواهند گرفت.

در آخرین دیدار این هفته مس رفسنجان در سالن 9 دی میزبان سایپا تهران خواهد بود. دیداری که حساسیت‌های خاص خود را دارد چرا که سایپا در این دیدار خارج از خانه باید برای کسب چهارمین برد خود تلاش کند تا بتواند جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کند.

شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سایپا کار دشواری پیش رو خواهند داشت چون مس رفسنجان در دیدار پیشین هوران یزد را شکست داده و در این مسابقه با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال کسب دومین پیروزی و ارتقای جایگاه خود در جدول خواهد بود. این تیم در حال حاضر با 3 امتیاز در رتبه پنجم جای گرفته است.

تیم پیکان در هفته پنجم استراحت دارد و روز جمعه دهم آذر ماه برای شهرآورد تهران برابر مهرسان آماده می‌شود تا برای کسب نخستین برد و فرار از قعر جدول تلاش کند.

برنامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

اصفهان، سالن شهید میثمی، ساعت 11

سپاهان – هوران

اصفهان، سالن ملت، ساعت 11

ذوب‌آهن – مهرسان

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 11

مس رفسنجان – سایپا

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه